Situație tensionată la Ambulatoriul de Specialitate din Botoșani : “Rog pacienții să înțeleagă că nu avem aceeași disponibilitate de a consulta același număr de pacienți”

Situație tensionată la Ambulatoriul de Specialitate din Botoșani : “Rog pacienții să înțeleagă că nu avem aceeași disponibilitate de a consulta același număr de pacienți”

Ambulatoriul de Specialitate din cadrul Spitalului Județean Mavromati se află, la momentul de față, în imposibilitatea de a-și desfășura activitatea în condiții normale, din cauza faptului că Spitalul Județean încă are statutul de spital Covid.

Această situație se răfrânge negativ asupra pacienților cu diverse afecțiuni, care sunt nevoiți să aștepte cu orele, în aglomerație, pentru a beneficia de consultație sau tratament de specialitate. Pacienții nemulțumiți afirmă că nu li se răspunde la numărul de telefon pus la dispoziție și că nu primesc niciun fel de lămuriri din partea personalului medical. Unul dintre ei susține că a fost reprogramat la consultație abia pe 30 iunie, fiind nemulțumit de timpul mare de așteptare .

Directorul medical al Spitalului Județean, dr. Laurian Radu, declară că activitatea în Ambulatoriul de Specialitate se desfășoară momentan în condiții limitate din cauza faptului că Spitalul Județean este spital Covid. Momentan funcționează activitatea de telemedicină prin care se acordă rețete compensate pacienților oncologici sau cu diabet. La nivel de consultații inițiale sunt stabilite limite, datorită organizării și reorganizării spitalului.

“Suntem în curs de a aviza, de către DSP Botoșani, sectoare de negativ la nivelul Spitalului și atunci medicii care vor lucra în acele sectoare vor putea să-și desfășoare activitatea și față de pacienții din Ambulator. Propunerile noastre sunt făcute de cel puțin o săptămână, sunt analizate și urmeză să primim zilele acestea o variantă agreată și de cei de la DSP. În momentul în care avem aceste lucruri finalizate, binențeles că vom putea face consultații în Ambulator și cu bilete de trimitere”, a menționat doctorul Radu Laurian.

Medicul transmite pacienților să înțeleagă această situație . “Rog pacienții să înțeleagă că nu avem aceeași disponibilitate de a consulta același număr de pacienți pe care-l consultam înainte de pandemie”.

 

Spune-ne opinia ta