BREAKING NEWS!

BREAKING NEWS!

   Foto: Facebook Cristian Radu

Imaginea de mai sus e de pe un radar pe care dirijează controlorii de trafic aerian din România, aka 'nababii'. Controlorii de trafic aerian dirijează avioane.

În avioane sunt oameni. Bebeluși, copii, tineri (îndrăgostiți sau nu), maturi, bătrâni. Sănătoși sau bolnavi. Copiii, soții, soțiile, amantele, amanții, unchii, mătușile, bunicii, străbunicii, prietenii, dușmanii, șefii, subalternii cuiva. Rockeri, maneliști, iubitori de muzică populară sau de simfonii, de techno, rap, blues, jazz, sârbe, bătute pe loc sau disco.

În fiecare avion sunt, în medie, 220-250 de suflete. (Atunci când e o urgență cu un avion, printre altele, frazeologia, altfel foarte tehnică, are și întrebarea obligatorie: souls on board? - ce frumos, așa-i?)

Pe deasupra fiecărei țări trec rute care se intersectează, rute care continuă din alte rute care trec pe deasupra țărilor precedente sau următoare, pentru scurtarea călătoriei la maximum. Ca să fie ușor de înțeles, închipuiți-vă că ar exista o autostradă care vine din Franța, trece prin Germania, Austria, Ungaria, România, Bulgaria, Grecia, etc. Da, România are autostrăzi, dar în aer. La propriu. Rutele aeriene sunt 3D, însă.

Fiecare țară are propria acoperire radar.
Fiecare țară are un sistem de contingență pentru cazul în care pică sistemul radar.
Fiecare țară trebuie să anunțe țările vecine, operatorii aerieni, piloții care sunt deasupra țării respective, atunci când pică sistemul radar, comunicațiile, sistemele de navigație aeriană.
Toate astea pentru ca pasagerii să-și continue zborul în deplină siguranță.

Aseară, timp de câteva ore, radarele din Serbia au picat. TOTAL!

Fără a anunța, din senin, în plină secvență aglomerată - adică, avioane multe, la altitudini diferite, în urcare/ în coborâre, pe diferite direcții de zbor. În avioane sunt, în medie, 220-250 de suflete/ avion.

Toate avioanele (multe, foarte multe) care ar fi trebuit să continue să survoleze Serbia sau să intre pe cerul Serbiei, au fost rerutate pe deasupra României, pe nepusă masă. Fără avertizare, fără coordonare, fără moțiune de cenzură, fără consultare publică.

Dintr-o dată! Brusc! Instantaneu!

Noaptea, ca hoții.

În acel moment, pe cerul României, dansa Despacito o altă mulțime de avioane. Controlorii de trafic aerian români, aka nababii, și-au demonstrat, tăcut, măiestria. Mulțimea de avioane din Serbia a fost integrată în mulțimea de avioane din România. Fără întârzieri, fără incidente, fără gălăgie, fără declarații către presă. Profesionist și cu sânge rece. Și cu pasiune.

Pentru că a fi controlor de trafic aerian, aka nabab = pasiune.

Toate punctele acelea din poza reprezintă avioane.

Avioane = 220-250 souls (în medie)/ avion


Ioana Galan


(Nota redacției: Cuvintele de mai sus au fost postate pe pagina de Facebook a Ioanei Galan și au strâns aproape 4000 de like-uri și peste 1400 de distribuiri)
 

 

Spune-ne opinia ta

Articole similare

Iubirea nu e totul

Duminică, 19 Noiembrie 2017
677

Magda URSACHE: Un fragment de naţiune?

Duminică, 12 Noiembrie 2017
1202

Oamenii mici din lumea cea mare!

Duminică, 12 Noiembrie 2017
704

Vezi alte știri

Un botoșănean, în conducerea celui mai mare spital din Moldova!

astăzi, 14:45
1359

Doi directori din conducerea celui mai mare spital din Moldova - Spitalul Clinic de Urgente "Sf. Spiridon" din Iasi - au fost schimbati din functie.Recent, ec. Ioan Barliba a obtinut pri...

Negocierea colectivă: Cum demonstrezi autorităților că ai discutat cu angajații ajustarea salariilor brute

astăzi, 14:20
196

În cazul unui control al autorităților, angajatorii ar avea la dispoziție o modalitate simplă de a demonstra că au purtat negocieri colective cu angajații, în privința ajustării sa...

Statul cere bani și de la românii care și-au plătit dările. Fiscul recunoaște greșeala!

astăzi, 12:02
346

ANAF a trimis catre 200.000 de romani instiintari de plata, prin care sunt somati sa isi achite contributia la sanatate pentru anul 2012. Graba Fiscului se justifica prin faptul ca de la 1 ianuarie 20...