BOTOŞANI: Programări online pentru obţinerea paşaportului. Cum se procedează!

Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Botoşani a introdus, de luna aceasta, posibilitatea programărilor online în vederea depunerii documentelor necesare pentru obţinerea paşaportului.

BOTOŞANI: Programări online pentru obţinerea paşaportului. Cum se procedează!

Dacă până acum botoşănenii trebuiau să se deplaseze la sediul instituţiei pentru a-şi face programarea, au acum posibilitatea de a face acest lucru online şi vor şti exact ziua şi ora la care trebuie să se prezinte pentru a depune documentele, fără a mai pierde timp.

Tot ce trebuie să facă este să acceseze pe Internet platforma epasapoarte.ro şi să îşi lase datele de identitate, după care ulterior, prin intermediul emailul, se va confirma programarea la Serviciul Paşapoarte.

“Direcţia Generală de Pasapoarte din respect pentru cetăţean se străduieşte să gestioneze timpul cât mai bine şi a pus la dispozia acestuia o metodă eficientă de programare pentru depunerea cererilor de paşapoarte, respectiv platforma epaşapoarte.ro. Începând cu data de 14 octombrie 2017, la nivelul judeţului Botoşani au fost efectuate toate setările, astfel încât locaţia Botoşani să fie activă pe acest domeniu epasapoarte.ro. Prin intermediul acestei platforme cetăţeanul se poate programa în cel mai apropiat judeţ, faţă de domiciliul său, putând opta pentru data la care doreşte să depună documentele, trebuind doar să completeze în cadrul platformei date cu privire la nume şi prenume, să furnizeze o adresă de email, să selecteze tipul de paşaport şi judeţul de domiciliu sau unde va dori să depună documentele. Aplicaţia îi va permite totodată să aleagă şi data şi ora la care se va prezenta pentru depunerea documentelor”, a precizat Alin Popovici, şeful Serviciului Paşapoarte Botoşani.

Dacă există anumite neclarităţi cu privire la documentele necesare în vederea obţinerii paşaportului sau cu privire la timpii de eliberare pe această platformă sunt dispoibilie două secţiuni, respectiv întrebări frecvente sau tipuri de documente, unde se găsesc toate informaţiile necesare.

“Prin furnizarea adresei de email cetăţeanul va primi un mesaj în care i se aduce la cunoştinţă că programarea a fost înregistrată, acesta trebuind să confirme programarea pentru data şi ora alese. Această confirmare este imediat transmisă judeţului unde a fost făcută programarea, se realizează înregistrarea programării, iar dacă din diferite motive nu va putea fi prezent la data programată are posibilitatea de a anula programarea. La nivelul Serviciului se doreşte ca în perioada de vară, în sezonul estival 2018, să ajungem la un decalaj de maxim 7 zile, iar în celelalte perioade dacă vom constata un decalaj între programările online şi cele pe care le dăm ca o alternativă la nivelul Serviciului, la ghişeu, dacă vor apărea decalaje vom face solicitarea şi toate setările necesare astfel încât programările online să nu prezinte un decalaj substanţial”, a mai precizat Popovici.

Este ştiut faptul că perioada verii este cea mai aglomerată pentru Serviciul Paşapoarte. De la jumătatea lunii septembrie s-a revenit la programul normal de lucru, motiv pentru care în prezent solicitările pentru depunerea documentelor în vederea obţinerii paşaportului pot fi soluţionate în aceeaşi zi în care se face programarea.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Claudia Luca

Ședință de Consiliu Județean cu acuzații privind repartizarea banilor pentru primării!

astăzi, 10:59
66

Consilierul Mirela Saucă a reproșat faptul că proiectele de hotărâre au ajuns la consilieri cu puțin timp înainte de ședința extraordinară, motiv pentru care nu au putut fi consult...

Avalanşă de candidaţi pentru posturile din Primăria Botoşani

astăzi, 08:01
598

Salariile din administraţia publică locală, majorate considerabil anul trecut, atrag tot mai mulţi botoşăneni dornici să ocupe un post în acest domeniu.Nu mai puţin de 19 candidaţi ...

S-au stabilit sumele ce vor fi repartizate primăriilor din judeţ. Cât primesc UAT-urile pentru drumuri şi proiecte! DOCUMENT

Marţi, 16 Ianuarie 2018
1268

Suma totală ce va fi repartizată pentru drumuri, pentru anul 2018, este de 13,8 milioane de lei, dintre care 10,3 milioane lei vor merge la Direcţia Judeţeană de Drumuri şi Poduri, iar diferenţ...