Reprezentanții unității spitalicești au încercat să ia legătura cu persoana care și-a manifestat nemulțumirea pe o rețea de socializare, dar susțin că aceasta nu a dorit să furnizeze detalii despre cele petrecute.
"În timpul anchetei, persoana care a postat pe Facebook comentarii negative la adresa unui medic din cadrul spitalului a fost contactată, aceasta refuzând să furnizeze informații suplimentare. Concluziile anchetei interne infirmă afirmațiile postate în spațiul public. Pe scurt: pacienta a fost examinată de medicul de gardă din Unitatea de Primire Urgențe, cât și de medicul de pe Secția Neurologie, diagnosticul stabilit de către aceștia arătând că persoana nu a prezentat o urgență medicală și nu a necesitat internare. Pentru că informațiile nu sunt susținute și nu sunt confirmate, considerăm că a fost afecată atât imaginea spitalului cât și a medicului. Libertatea de exprimare nu dă dreptul unor persoane să afecteze demnitatea unor profesioniști, cu afirmații defăimătoare, calomnioase. Pentru îmbunătățirea serviciilor medicale, a calității actului medical, conducerea spitalului a ținut și va ține întotdeauna cont de reclamațiile, recomandările pacienților sau aparținătorilor, în toate cazurile în care acestea se vor dovedi reale", a declarat Corneliu Mihai, managerul Spitalului Mavromati.
Femeia și-a exprimat nemulțumirea, în urmă cu câteva zile, printr-o postare pe Facebook, pe pagina unității spitalicești. Aceasta spune că a ajuns cu mama ei la Unitatea de Primire Urgențe, iar când a urcat pe o secție pentru consultație un medic ar fi fost supărat că "a fost trezit din somn."
Citește și Botoșăneancă revoltată de comportamentul unui medic de la Spitalul Mavromati