Ministerul Educaţiei a anunţat cum vor fi aşezaţi elevii în bănci la simulări

Ministerul Educaţiei a anunţat cum vor fi aşezaţi elevii în bănci la simulări

Ministerul Educaţiei a anunţat că la simulările pentru Evaluare Naţională şi Bacalaureat elevii vor fi așezați câte unul în bancă, în ordine alfabetică, neamestecați cu cei din alte clase.

„Repartizarea candidaților pe săli se va realiza astfel încât elevii să fie așezați câte unul în bancă, în ordine alfabetică, pe clase, fără a amesteca colectivele de elevi”, a transmis Ministerul Educaţiei, , potrivit edupedu.ro.

Simularea examenului de Bacalaureat 2021 pentru elevii claselor a XII-a și a XIII-a debutează luni, 22 martie, cu proba la Limba şi literatura română. Elevii vor avea la dispoziţiei 3 ore pentru a rezolva subiectele de la Limba şi Literatura Română.

Marţi, elevii claselor a XII-a și a XIII-a vor susţine proba obligatorie a profilului, adică istorie sau matematică. Miercuri, este organizată simularea pentru proba la alegere a profilului şi specializării, iar joi are loc simularea probei la Limba şi literatura maternă.

Reamintim că probele din cadrul simulării naționale încep la ora 9:00, moment în care în fiecare clasă se deschid plicurile sigilate care conțin subiectul multiplicat. Accesul elevilor în școli este permis până la ora 8:30.

Calendar Simulare Evaluarea Națională 2021 (pentru clasa a VIII-a)

29 martie 2021 Limba și literatura română – probă scrisă

30 martie 2021 Matematică – probă scrisă

31 martie 2021 Limba și literatura maternă – probă scrisă

16 aprilie 2021 Afișarea rezultatelor

Calendar Simulare BAC 2021 (pentru clasele a XII-a și a XIII-a)

22 martie 2021 Limba și literatura română

23 martie 2021 Examenul obligatoriu al profilului: Matematică sau Istorie

24 martie 2021 Proba la alegere a profilului și specializării

25 martie 2021 Limba și literatura maternă

31 martie 2021 Afișarea rezultatelor

Rezultatele obținute la simulările naționale nu se contestă, nu se afișează și nu sunt făcute publice, ele sunt analizate la nivelul fiecărei clase. Toate unitățile de învățământ elaborează și transmit la inspectoratul școlar un raport pe școală, iar inspectoratul școlar elaborează un raport pe județ/municipiu și îl tirmite mai departe la Ministerul Educației. Raportul trebuie să includă și un plan de acțiune care cuprinde măsurile de monitorizare, control și remediere acolo unde se impune.

 

Spune-ne opinia ta