Patru asocieri de companii, printre firmele inscrise figurand si una din Botosani, au depus oferte pentru proiectarea si executia variantei de ocolire Bacau, un proiect cu o lungime de 30 de kilometri, din care 16 km se suprapun peste traseul autostrazii A7 (Nord-Sud).
Este vorba, in fapt, despre primii kilometri de autostrada din Moldova.
Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunta ca au fost urmatoarele oferte pentru procedura de achizitie publica a contractului "Proiectare si executie varianta de ocolire Bacau":
- Asocierea IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET A.S - SC TANCRAD SRL
- Asocierea SC PHOENIX TRANSBAC SRL - SC TELOR INVEST SRL - IMPRESA DI COSTRUZIONI ING. E MANTOVANI SPA - SC DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI SRL - SC SEARCH CORPORATION SRL
- Asocierea SC SPEDITION UMB SRL - SC TEHNOSTRADE SRL
- Asocierea SC TEHNIC ASIST SRL - INGSTROYENGINEERING EOOD - SC HOMSTRADE SRL - PATSTROY 92 AD - SC PROIECT CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL
Valoarea estimata a contractului este de 773,650,651 RON fara TVA, iar durata acestuia este de minim 96 de luni si include: 6 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de executie a lucrarilor si minim 60 de luni perioada de garantie (ce poate creste la 84 de luni, in functie de perioada de garantie ofertanta in cadrul factorilor de evaluare).
"Obiectul contractului este proiectarea si executia lucrarilor de construire a 30,8 km de drum nou la standarde europene, din care 16,269 km la profil de autostrada", anunta CNAIR.
Proiectul presupune realizarea a trei sectoare, dupa cum urmeaza:
Sectorul nr. 1: legatura rutiera DN 2 (sud Bacau) cu DN 2 (nord Bacau), in lungime de 20,180 km sector ce se suprapune cu viitoarea Autostrada Moldova intre km 2 + 413 si km 18 + 682;
Sectorul nr. 2: legatura rutiera de la nord de Bacau intre DN 15 si DN 2 in lungime de 3,160 km;
Sectorul nr. 3: legatura rutiera de la sud de Bacau intre DN 2 si DN 11, in lungime de 7,360 km.