Condamnare pentru tâlhărie după mii de lei pierdute la păcănele

Dosarul unui jaf petrecut la mijlocul lunii decembrie a anului trecut a fost finalizat, cel puţin în primă instanţă, de judecătorii botoşăneni. Cei doi suspecţi au fost condamnaţi la câte doi ani de închisoare.

La jumătate de an de la comiterea faptelor, doi botoşăneni au fost condamnaţi la câte doi ani de închisoare pentru că ar fi jefuit şi ameninţat operatorul unei săli de jocuri din Botoşani.

Cei doi erau obişnuiţi ai sălii numai că în acea seară au pierdut în jur de 3.000 de lei la aparatele de tip slot machine. Nervoşi peste măsură, l-au ameninţat cu lama unui cuţit tip cutter pe operatorul sălii şi au furat 1.000 de lei, totul întâmplându-se sub ochii unui agent de pază care nu a intervenit. Au fost prinşi la scurt timp şi arestaţi preventiv pentru tâlhărie.

În prezent se află în arest la domiciliu, iar sentinţa dispusă de magistraţi poate fi contestată la instanţa superioară.

Despre acest subiect, Ştiri.Botoşani.Ro a scris detaliat aici:

Suspecţi de tâlhărie la o sală de jocuri, trimişi în faţa instanţei

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Botoșani: Doi tineri prinși de polițiști imediat după ce au spart un magazin! (Video)

Friday, 25 July 2025

La data de 25 iulie 2025, polițiștii din cadrul Poliției Orașului Dorohoi au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele a doi tineri, din municipiul Dorohoi, cercetați sub aspectul...

Risc de viituri rapide până la miezul nopții: S-a emis Cod Galben de inundații pe râul Prut!

Friday, 25 July 2025

Hidrologii au actualizat prognoza și au anunțat că există risc de inundații pe râul Prut și afluenții acestuia și au instruit Cod galben, valabil astăzi, între orele 20:45 - 24:00...

Sesiune de examene Cambridge English, susținută astăzi la Cambridge Star Botoșani! (Foto)

Friday, 25 July 2025

Vineri, 25 iulie 2025, Botoșani – 73 de copii cu vârste între 7 și 12 ani au susținut astăzi, la Cambridge Star Botoșani, examenele Cambridge English din seria Young Learners En...