Anunț: Pe perioada stării de alertă, APIA primește cererile unice de plată aferente Campaniei 2020 prin utilizarea mijloacelor electronice

Pe fondul necesității de a acționa în acord cu exigențele impuse de situația specială de urgență determinată de răspândirea noului Coronavirus, Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) - Centrul Județean Botoșani aduce la cunoștința beneficiarilor formelor de sprijin destinat agriculturii că primirea cererilor unice de plată aferente Campaniei 2020, a deconturilor justificative și vizarea carnetelor de  rentier agricol continuă să se desfășoare prin utilizarea mijloacelor electronice (telecomunicaţii), fără prezența fizică a solicitanților și/sau a personalului altor instituții.

 

Astfel, în temeiul Hotărârii CNSU 24/14.05.2020 privind aprobarea instituirii stării de alertă la nivel național și a măsurilor de prevenire și control a infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, a fost emis Ordinul MADR 132/15.05.2020 prin care se stabilește că Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură își va desfășura activitatea, pe perioada stării de alertă, prin utilizarea mijloacelor electronice (telecomunicaţii), fără prezența fizică a solicitanților și/sau a personalului altor instituții.

Așadar, luând în considerare necesitatea asigurării în continuare a unei protecții adecvate împotriva îmbolnăvirii cu coronavirusul SARS-CoV-2, Campania 2020 continuă să se desfășoare în conformitate cu metodologia de lucru privind primirea cererilor unice de plată aferente Campaniei 2020 aprobată prin Ordinul Ministrului Agriculturii și Dezvoltării Rurale nr.89/03.04.2020.

Acționând responsabil și în acord cu situația specială pe care o traversăm, continuăm să implementăm măsuri concrete menite să asigure flexibilizarea și fiabilizarea interacţiunii cu fermierii care intenţionează să acceseze credite în vederea finanţării activităţilor curente, de la instituţiile bancare și non-bancare care au încheiat convenţii cu APIA, aceștia având posibilitatea de a solicita eliberarea adeverințelor necesare prin mijloace electronice (telecomunicații). 

De asemenea, cu acordul fermierului, APIA transmite direct, prin mijloace electronice, instituțiilor bancare și non-bancare adeverințele eliberate.

În acest context, reamintim adresele de e-mail care pot fi folosite pentru transmiterea documentelor:

Centrul Județean Botoșani- apia.botosani@apia.org.ro, 

Centrul Local Botoșani: botosani.botosani@apia.org.ro,

Centrul Local Dorohoi: dorohoi.botosani@apia.org.ro,

Centrul Local Darabani: darabani.botosani@apia.org.ro,

Centrul Local Trușești: trusesti.botosani@apia.org.ro,

Centrul Local Săveni: saveni.botoșani@apia.org.ro,

Centrul Local Sulița: sulita.botosani@apia.org.ro,

Centrul Local Flămânzi: flamanzi.botosani@apia.org.ro

 

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Ce conține Pachetul 3. Coaliția pregătește reorganizări de instituții și reguli noi de pensionare!

Wednesday, 15 October 2025

Pachetul 3 de măsuri fiscale va avea trei componente majore. Cu toate acestea data la care va fi prezentat public rămâne neclară. Pachetul 3 de reforme ar urma să includă trei componente...

Botoșănean transportat la spital, după ce a fost prins sub o căruță încărcată cu lemne!

Wednesday, 15 October 2025

Un bărbat, în vârstă de 53 de ani, a fost salvat de pompieri, după ce a fost prins sub o căruță încărcată cu lemne. Evenimentul a avut loc în localitatea Iezer, î...

APIA a finalizat procesul de autorizare la plată a rentierilor agricoli!

Wednesday, 15 October 2025

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) Centrul Județean Botoșani a finalizat procesul de autorizare la plată a rentierilor agricoli care şi-au vizat carnetele de rentier &...