Simion Drelciuc, directorul societății de salubritate, a precizta că inițial s-a estimat un profit de câteva zeci de mii de lei, dar realitatea este cu totul alta și asta întrucât cantitatea de deșeuri colectată este mult mai mică decât ceea ce s-a prevăzut în caietul de sarcini.
Luni, la nivelul operatorului de salubritate, va avea loc o ședință de analiză, după prima lună de operare pe zona IV, după care va avea loc o întâlnire și cu reprezentanții ADI Ecoproces.
"Vedem ce măsuri luăm noi, ca operator, și cu ce propuneri venim către ADI Ecoproces privind modul de prestare a activității pe zona IV. Veniturile estimate erau peste 120.000 de lei, cheltuieli estimate erau în jur de 100.000 de lei pe lună, din ce analizasem noi aveam un mic profit, nu mare, dar aveam. Din constattările la fața locului ceea ce am prevăzut că s-ar fi putut întâmpla dacă cantitățile estimate ar fi fost cele reale nu se confirmă. După prima lună ieșim pe minus, și ar trebui să luăm o serie de măsuri ca cel puțin pe zero, dacă nu pe plus, să ieșim în activitatea aceasta. A fost și perioada de început, de aranjare, de intrare, condițiile de explotare, a trecut deja aproximativ o lună și trebuie să dispunem imediat măsuri", a precizat directorul Urban Serv.
Contractul are o durată de 8 ani iar zona pe care va opera Urban Serv cuprinde municipiul Botoșani, orașul Bucecea și 24 de comune, per total fiind 109 localități prin care vor trece mașinile operatorului de salubritate pentru a colecta deșeurile.