Așa cum anunța în urmă cu ceva timp dr. Monica Adăscăliței, managerul Spitalului Județean „Mavromati” din Botoșani, pe site-ul unității spitalicești va exista un formular dedicat pacienților sau aparținătorilor acestora, care au de făcut reclamații sau chiar mulțumiri la adresa personalului.
Acest lucru s-a concretizat și, începând de joi, 7 septembrie, cetățenii care au beneficiat de serviciile spitalului sau au interacționat cu personalul pot lăsa un feedback prin intermediul acestui formular de sesizare.
„Pentru a veni în sprijinul cetățenilor din municipiu și nu numai, Spitalul Județean de Urgență „Mavromati” din Botoșani a implementat în cadrul site-ului web www.spitalulmavromati.ro un așa numit Formular de Sesizare, unde cei care doresc să trimită sesizări, reclamații și, de ce nu, chiar mulțumiri pentru serviciile oferite de spital, o pot face completând acest formular online. După finalizare și trimitere va ajunge direct pe masa conducerii spitalului, pentru o mai bună și rapidă rezolvare a problemelor și luarea de măsuri corespunzătoare. Suntem convinși că, pe viitor, relația pacient-spital va fi gradual îmbunătățită”, a declarat dr. Monica Adascăliței.
Formularul poate fi accesat de AICI.