Timp de trei zile, profesorii au desfăşurat activităţi de învăţare, formare şi evaluare, avand ca principal obiectiv introducerea învățării mixte și a tehnologiei în lecțiile de limba engleză, cât și la celelalte discipline.
Prin acest proiect, profesorii din cele 4 școli partenere își propun creșterea motivației pentru învățarea limbii engleze prin crearea unei clase virtuale, elevii putând lucra atât la școală, cât și acasă.
Un alt rezultat final al proiectului îl constituie formarea profesorilor privind folosirea metodelor și procedeelor corespunzătoare învățării mixte. Învățarea mixtă este o abordare modernă care sprijină învățarea autonomă. Este mult mai atractivă și mai eficientă decât o carte. După familiarizarea cu elementele de bază la workshop, participanții reduc timpul petrecut în sala de clasă. Această metodă pote fi folisită pe orice dispozitiv ce permite accesul online, oriunede este disponibilă conexiunea de internet. Prin învățarea mixtă curba învățării va fi de lungă durată, va crește considerabil rata de retenție si eficiența învățării prin mixul de metode, aplicare, sprijin prin tehnologie și alte metode de susținere.
"Această comunicare reflectă numai punctul de vedere al autorului. Agenţia Naţională şi Comisia Europeană nu sunt responsabile pentru conţinutul sau modul în care vor fi utilizate informaţiile din această comunicare", a precizat prof. Mihaela Chitic, director al Școlii Gimnaziale Nr. 1 Albești.