Profesori de la Școala Gimnazială Nr. 1 Albești, în schimb de experiență în Turcia

Prin acest proiect, profesorii din cele 4 școli partenere își  propun creșterea motivației pentru învățarea limbii engleze prin crearea unei clase virtuale, elevii  putând lucra  atât la școală, cât și acasă. 

În perioada 14 -16 noiembrie 2018 a avut loc mobilitatea din cadrul proiectului ERASMUS+ la o școală din oraşul Iskenderun - Turcia, aceasta fiind prima întâlnire de lucru, cât și prima întâlnire de formare pentru profesori din cadrul proiectului realizat cu sprijinul financiar al Comisiei Europene, ERASMUS+, actiunea KA229 – parteneriate strategice în domeniul școlar, " English Language Acquisition with Blended Learning ", cu numarul de referință : 2018-1-TR01-KA229-059950_4.
 
La această activitate transnațională au participat profesori din cele patru școli partenere: Necmi Muammer Ortaokulu (Turcia), Iskenderun Cumhuriyet Anadolu Lisesi (Turcia), Școala Gimnazială Nr. 1 Albești ( România), Ogres Valsts Gimnazija (Letonia). Activitatea de predare – învățare- formare s-a desfășurat sub titlul Staff Traininig ”Blended Learning and 21 st. Century Skills and Competences”. 

Timp de trei zile,  profesorii au desfăşurat activităţi de învăţare, formare şi evaluare, avand ca principal obiectiv introducerea  învățării mixte și a tehnologiei în lecțiile de limba engleză, cât și la celelalte discipline.

Prin acest proiect, profesorii din cele 4 școli partenere își  propun creșterea motivației pentru învățarea limbii engleze prin crearea unei clase virtuale, elevii  putând lucra  atât la școală, cât și acasă. 

Un alt rezultat final al proiectului îl constituie formarea profesorilor privind folosirea metodelor și procedeelor corespunzătoare învățării mixte. Învățarea mixtă este o abordare modernă care sprijină învățarea autonomă. Este mult mai atractivă și mai eficientă decât o carte. După familiarizarea cu elementele de bază la workshop, participanții reduc timpul petrecut în sala de clasă. Această metodă pote fi folisită pe orice dispozitiv ce permite accesul online, oriunede este disponibilă conexiunea de internet. Prin învățarea mixtă curba învățării va fi de lungă durată, va crește considerabil rata de retenție si eficiența învățării prin mixul de metode, aplicare, sprijin prin tehnologie și alte metode de susținere.

"Această comunicare reflectă numai punctul de vedere al autorului. Agenţia Naţională şi Comisia Europeană nu sunt responsabile pentru conţinutul sau modul în care vor fi utilizate informaţiile din această comunicare", a precizat prof. Mihaela Chitic, director al Școlii Gimnaziale Nr. 1 Albești.
 
 
 
 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

O parohie din Botoșani a obținut premiul II la etapa eparhială a Concursului Național Catehetic!

astăzi, 18:40

În data de 29 aprilie 2025, în Sala „Sinaxar” a Muzeului Mitropolitan Iași, a avut loc etapa eparhială a Concursului Național Catehetic „Mărturisirea jertfelnică a d...

Numărul șomerilor din Botoșani, în scădere: Cu cât a scăzut rata șomajului!

astăzi, 18:00

La sfârșitul lunii martie 2025, în evidențele Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani erau înregistrați 4.671 șomeri (din care 2.015 femei), rata șomajul...

DECIZIA instanței în dosarul lui Cosmin Andrei: Condamnare cu AMÂNAREA aplicării pedepsei!

astăzi, 17:12

Potrivit soluției Tribunalului Botoșani, instanța a stabilit pedeapsa de un an de închisoare. Totodată, ”amână aplicarea pedepsei închisorii pe un termen de supraveghere d...