Carrefour retrage de la raft cireșele de import și explică problema etichetelor: "O regretabilă greșeală umană!"

Reprezentanții Carrefour România au reacționat după scandalul cireșelor la caserole, a căror etichetă avertiza cumpărătorii că cireșele sunt tratate cu chimicale, mai exact coaja lor nu este recomandată consumului uman.

Un client al supermarketului a postat pe Facebook o imagine cu eticheta unor cireșe aduse din Turcia. Pe cutie, cumpărătorii sunt avertizați că cireșele sunt tratate cu chimicale, mai exact coaja lor nu este recomandată consumului uman (detalii aici). Informația a stârnit îngrijorarea cumpărătorilor, fapt care a determinat o reacție din partea Carrefour România.

Într-un comunicat remis redacției Știri.Botoșani.Ro, reprezentanții Carrefour precizează că au retras de pe raft produsul respectiv, însă nu consideră că cireșele sunt un pericol pentru consumul uman. Mai mult, reprezentanții Carrefour spun că singura problemă pe care au depistat-o a fost la etichetă, care a fost tipărită greșit dintr-o "regretabilă eroare umană".  

Comunicatul integral transmis de Carrefour:
 
"Va multumim pentru ca ne-ati informat cu privire la etichetarea articolului „cirese casoleta 500 gr”. 
 
Va comunicam faptul ca produsul respectiv a fost retras de la raft.  
 
Ne-am adresat furnizorului pentru informatii suplimentare si ne-a comunicat urmatoarele aspecte: din cauza unei regretabile erori umane, informatiile de pe etichetele produsului erau eronate, operatorul furnizorului insarcinat cu tiparirea lor folosind un alt sablon de etichete, destinat unui produs de citrice. 
 
De asemenea, precizam faptul ca produsul nu reprezenta niciun pericol pentru consumul uman si respecta in totalitate standardele de calitate prevazute de lege, conform declaratiei de conformitate provenita de la furnizor.  
 
Ne cerem scuze pentru incident si va asiguram ca acesta este un caz izolat, importanta pe care o acordam afisarii corecte a etichetelor aplicate pe produse fiind foarte mare.
 
Va asiguram ca pentru noi siguranta clientilor nostri si respectarea standardelor de calitate pentru produsele comercializate sunt prioritare si reprezinta preocuparile noastre permanente.
 
Va multumim mult pentru intelegerea acordata in situatia de fata. 
Cu consideratie,
Carrefour Romania"

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Clasamentul la finalul turului: FC Botoșani, lider în SuperLiga!

Monday, 3 November 2025

Botoșani a remizat cu Petrolul, scor 0-0, în ultimul meci al etapei a 15-a. Elevii lui Leo Grozavu sunt din nou pe primul loc, la egalitate de puncte cu Rapid, dar cu un golaveraj mai bun. ...

Medicii vor putea refuza să trateze pacienții agresivi verbal sau fizic. Situațiile în care pacienților li se poate refuza îngrijirea medicală!

Monday, 3 November 2025

Medicii vor putea refuza să acorde îngrijiri medicale dacă un pacient sau aparținătorii acestuia sunt agresivi verbal sau fizic sau dacă pacientul manifestă o atitudine „ostilă sau ...

LPF a stabilit programul etapei a 17-a a Superligii. Când joacă FC Botoșani!

Monday, 3 November 2025

LPF a anunţat, luni, programul partidelor din etapa a 17-a a Superligii. Confruntările vor avea loc în perioada 21-24 noiembrie, scrie news.ro. Înainte de această etapă, echipa naț...