Profilul candidatului / candidatei
Te invitam alături de noi dacă ești un spirit adaptiv, comunicativ, dacă ai o atitudine pozitivă, iar procesele de gestiune a relațiilor cu clienții ți se par interesante.
”Abilitățile de comunicare, proactivitatea, orientarea post-vânzare către clienți și competențele de relaționare vă vor permite să contribuiți la implementarea celor mai relevante procese de marketing, la dezvoltarea unor parteneriate durabile și a unei culturi comerciale solide în companie.”
Ne dorim să te integrezi perfect de aceea sperăm să te regăsești în descrierea de mai jos:
- open-minded;
- abilităţi excelente de comunicare;
- spirit de iniţiativă;
- dorința de a lucra în cadrul unei echipe;
- curios, adaptabil, creativ și deschis la noutate și inovație;
- studii superioare;
- permis de conducere categoria B;
- engleza și franceza constituie un avantaj;
- experiența în domeniu constituie de asemenea un avantaj;
- abilitatea de adaptare la funcționarea unei afaceri în creștere puternică.
Activitatea postului implică:
- activități de project management;
- asistență pe partea de management, și în procesele de marketing și vânzări.
Iți oferim in schimbul eforturilor tale:
- proiecte frumoase, atmosfera prietenoasă, pozitivă;
- mediu de lucru antrenant și profesionist;
- salariu fix competitiv;
- program de lucru de 8 ore;
- mașină, laptop și telefon de serviciu.
Dacă ți-am atras atenția îți vom spune mai multe la interviu.
Așteptăm CV-ul tău la: office@m2msolutions.ro
Pentru a obține alte relații ne putem auzi la nr. de telefon 0744691659.
Te așteptăm cu interes, în echipa noastră! Pentru ca ești bun și vrei sa lucrezi cu cei mai buni!