La modă, mai nou, este
detailing-ulauto. Sună bine, futurist. Nu-și mai face lumea
polishla spălătorie, iși face
detailing.
Acest articol este, fără doar și poate, unul comercial însa vom încerca să argumentăm și să aducem în lumină câteva aspecte care fac parte din acest sector de servicii existent și in Botoșani, municipiu și județ care deține unul din cele mai frumoase și mai variate parcuri auto din țară. Ne referim în primul rând la mașini scumpe, dat fiind faptul că vorbim de servisare premium dar și la restul mașinilor, indiferent de marcă sau proveniență. Estetica contemporană în materie de mașinile pe care le conducem, evoluată subtil din curățatul mașinii in fața blocului o data cu alinierea la
normele europene, a făcut ca spălatul să fie un proces complex, de durata și uneori pe bani multi. Aici intrăm practic în subiect, în a supune atenției modul cum ne nenorocim mașinile cu fiecare spălat, lustruit sau polishat cu materiale și personal neadecvate.
Ne indreptăm, de obicei, spre locuri unde deja se practică astfel de proceduri, din recomandări, reclame sau alte surse, dar ideea de baza este că ne interesează, punem întrebări, este în natura noastră să cerem cât mai multă informație, că doar mașina ne este imaginea pe stradă. Este cel mai potrivit lucru pe care îl putem face, din postura de client, pentru că doar astfel ne putem da seama, chiar dacă nu avem cunoștințe vaste in acest domeniu, de cât si cum ni se răspunde. Un profesionist desăvârșit ne va umple memoria cu lucruri atât de tehnice încât ne vom da seama imediat că suntem în curtea potrivită.
Redăm mai jos cateva exemplificări vizuale despre cum ies, de cele mai multe ori, aceste intervenții făcute în necunoștință de cauză, în locuri și cu materiale total nepotrivite dar și cum ar trebui ele sa fie.
Din categoria
așa NU!,
-efectul de vârtej;
-efectul de holograme, ca rezultat al unui recital de maestru mânuitor de mașină rotativă;
- diferența unei lucrări executate greșit ( in partea stângă), în comparație cu una executată in mod profesionist și cu materiale de calitate (in dreapta).
Iar din categoria
așa DA!, iată cam cum ar trebui să arate o mașină fericită:
Puțini sunt cei care știu că primul expus loviturilor, zgârieturilor, intemperiilor și vitregiilor naturii este lacul care protejează vopseaua mașinii și care, de cele mai multe ori nu depășește 50 microni (0,05 milimetri), adică mai subțire decât un post-it și care deseori este tratat total neadecvat.
Cu speranța că v-am stârnit interesul, promitem să aducem in fața dumneavoastră și alte detalii și informații din interiorul unui business local pe care îl recomandă calitatea serviciilor pe care le execută.
(Material publicitar).