(A) Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”

Numele proiectului de investiție: „Digitalizarea fluxurilor de lucru ale Direcției de Sănătate Publică Botoșani prin modernizarea infrastructurii hardware, software și de comunicații”

 

Apel de proiecte gestionat de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență: COD APEL: MS-732 AFERENT 13.2- APEL NECOMPETITIV Pilonul II: Transformare Digitală, Componenta 7- Transformare Digitală, Investiția:13. Realizarea Sistemului de eHealth și telemedicină
Investiția specifică: 13.2 Digitalizarea instituțiilor cu atribuții în domeniul sanitar aflate în subordinea MS.

Obiectivele generale urmărite: Realizarea Sistemului de eHealth și telemedicină Obiectivele specfice urmărite: Digitalizarea instituțiilor cu atribuții în domeniul sanitar aflate în subordinea MS.

Valoare totală proiect: 2.952.618,48 lei cu TVA inclus

Durata proiectului
Data de începere: 11.04.2024
Data finalizării: 30.09.2025

Contract de finanțare
Cod proiect: 1367/8/13.2 din11.04.2024

Valoare totală proiect: 2.952.618,48 lei cu TVA inclus

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

LA MULȚI ANI! Veteranul de război Ioan Lungu împlinește 100 de ani!

astăzi, 09:14

Ioan Lungu s-a născut pe 12 mai 1925, în satul Balinți, comuna Havârna, județul Botoșani, într-o familie de agricultori. Tatăl său, Dumitru, a luptat în Primul Război Mo...

România a strălucit la Olimpiada Asiatică de Fizică 2025, unde țara noastră a participat cu statut de invitat!

astăzi, 09:00

România a obţinut două medalii de aur, două de argint, trei de bronz şi o menţiune de onoare la Olimpiada Asiatică de Fizică 2025, unde ţara noastră a participat cu statut de invitat, a...

Un cutremur de magnitudine 4,6 a avut loc în zona Vrancea

astăzi, 08:40

Duminică seară, la ora 21:34, un seism cu magnitudinea de 4,6 a avut loc în Vrancea, anunță Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului. Specialiștii INC...