Șeful Consiliului Județean le reproșează celor de la Nova Apaserv lipsa de comunicare în cazul sistării apei

Lipsa de comunicare este principalul reproș pe care îl aduce președintele Consiliului Județean conducerii societății Nova Apaserv după situația de la finele săptămânii trecute când timp de ore bune a fost sistată alimentarea cu apă în municipiul Botoșani și alte 15 unități administrativ-teritoriale.

În plus, Costică Macaleți consideră că dacă se luau toate măsurile necesare de către operatorul de apă nu se ajungea la sistarea generală a alimentării.

Șeful județului le-a transmis celor de la Nova Apaserv să își ceară scuze de la concumatori pentru cele întâmplate.

"Este o greșeală de comunicare, clară, iar cei de la Apele Siret au venit nepregătiți. Dacă nu se forța nota, ca în loc de două pompe să se ajungă la șase, să avem și pompe de rezervă dacă pica vreuna, cei de la Apele Siret au venit nepregătiți, ca dotare. Cei de la Nova Apaserv, cu care erau în contract, au clamat acest contract, care spune că trebuie să dea un anumit debit și nu l-a dat. Partea de comunicare cu populația, i-am rugat să își ceară scuze de la populație pentru asemenea disconfort creat și ei trebuiau să comunice foarte bine această chestiune. Trebuiau să facă manevrele necesare, una este să lasi Bălușeni fără apă, că acolo mai sunt fântâni, nu că ar trebui lăsați, dar să prioritizeze zonele în care trebuie să întrerupi. Ei au cel puțin trei planuri de acțiuni și trebuia unul pus în aplicare", a spus președintele Consiliului Județean.

 

 

Spune-ne opinia ta