Primarul Cătălin Flutur, despre întreruperea apei: "Îmi doresc să vină cineva în faţa botoşănenilor şi să îşi asume disconfortul creat"

Primarul aşteaptă să vină cineva în faţa botoşănenilor şi să îşi asume disconfortul creat.

Începând de ieri dimineaţă, telefoanele Primăriei municipiului Botoşani au sunat mult mai mult decât de obicei. Botoşănenii, pe bună dreptate, au reclamat faptul că au rămas fără apă rece la robinete, fără a fi anunţaţi despre acest lucru. Mulţi dintre ei au ţinut să atragă atenţia că nicăieri, în nici o ţară NORMALĂ, acest lucru nu se poate întâmpla!

De asemenea, s-au primit nenumărate e-mailuri care reclamau fix acelaşi lucru. După cum sunt obişnuiţi, oamenii au solicitat Primăriei Botoşani să intervină pentru rezolvarea situaţiei. Din păcate, Primăria şi  Consiliul Local al municipiului Botoşani nu au absolut niciun control asupra Nova Apaserv SA Botoşani, compania de apă fiind DIRECT subordonată Consiliului Judeţean Botoşani, singura instituţie care poate interveni în activitatea societăţii.

 

După cum spuneam, marea nemulţumire a botoşănenilor revoltaţi a fost aceea că întreruperea furnizării apei nu a fost anunţată în prealabil, lucru total de neacceptat în orice ţară NORMALĂ.

La fel de revoltat şi indignat a fost şi Cătălin Flutur, primarul municipiului Botoşani. El a fost şocat de ceea ce se întâmplă la Nova Apaserv SA, mai ales că au rămas fără apă cele două municipii ale judeţului, oraşul Bucecea, dar şi mai multe comune. În total vorbim despre aproape 200.000 de locuitori ai judeţului. „Am fost şi eu surprins de faptul că sistarea furnizării apei reci s-a întâmplat pe neanunţate. Nu am mai auzit despre astfel de cazuri nicăieri în România! Nu este normal ca un astfel de lucru să se întâmple!” – a declarat primarul Cătălin Flutur.

Pe de altă parte, chiar dacă Primăria şi el nu au nici o vină, Cătălin Flutur a ţinut să îşi ceară scuze botoşănenilor pentru că au rămas şi fără apă caldă. „Şi Modern Calor SA a fost nevoită să oprească furnizarea apei calde menajere din cauza nealimentării cu apă rece. În acest fel a fost creat un disconfort suplimentar botoşănenilor, motiv pentru care eu îmi cer scuze! La fel, prin sistarea furnizării apei calde, societatea de termoficare a înregistrat şi anumite pierderi” – a completat primarul municipiului Botoşani.

 

În final, Cătălin Flutur a afirmat că aşteaptă să vadă dacă cineva din conducerea companiei de apă îşi va asuma vina pentru situaţia creată. „Nu mă aştept la demisii sau alte lucruri de genul acesta. În schimb, îmi doresc să vină cineva în faţa botoşănenilor şi să îşi asume disconfortul creat. Nu este normal ca nimeni să nu fie răspunzător pentru situaţia creată” – a încheiat primarul Cătălin Flutur.

 

Comunicat de presă Primăria Botoşani 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Misiune încheiată cu onoare: Încă un pompier botoșănean predă ștafeta generației tinere! (Foto)

astăzi, 15:35

De viner, plutonier adjutant șef Landi Turiceanu, din cadrul Gărzii de Intervenție Trușești, lasă în urmă o frumoasă carieră de pompier militar. Anii petrecuți în slujba oamen...

Românii pot depune cereri pentru terenul aferent locuinței. Cine are acest drept și ce trebuie să facă

astăzi, 14:55

Românii care dețin case construite înainte de 1990 sau care au cumpărat locuințe în baza legii din 1995 pot solicita acum dreptul de proprietate asupra terenurilor aferente gospod...

Din ce cauză s-a produs accidentul grav din această dimineață de la ieșire din Botoșani!

astăzi, 14:31

Două persoane au ajuns la spital după un accident rutier petrecut în această dimineață, la ieșirea din municipiul Botoșani, pe drumul spre Săveni. În incident a fost implicat un si...