Organigramă finalizată la Urban Serv. Câte posturi vor fi restructurate!

Consiliul de Administraţie al societăţii Urban Serv va aproba, la începutul săptămânii viitoare, cine sunt angajaţii care nu se vor mai regăsi în noua organigrama a unităţii de la 1 ianuarie.

Simion Drelciuc, directorul Urban Serv, susţine că în urma discuţiilor purtate cu reprezentanţii sindicali s-a conturat un nou stat de funcţii şi o nouă organigramă, în total urmând a fi restructurate 12 posturi, din zona administrativă.

Criteriile în baza cărora se vor face disponibilizările sunt cele din contractul colectiv de muncă. Noua organigrama cuprinde şi trei posturi nou înfiinţate pentru care vor avea posibilitatea să opteze cei aflaţi în pericol de disponibilizare, dar sunt posturi mai slab plătite decât cele pe care le ocupă în prezent.

“Am avut consultarea cu sindicatele privind forma de organizare a societăţii, statul de funcţii aferent formei de organizare. A reieşit o propunere care va fi înaintată Consiliului de Administraţie urmând ca după aprobarea ei să intre în vigoare de la 1 ianuarie. Organigrama şi statul de funcţii au prevăzute şi o reducere de posturi, în situaţia reducerilor de posturi noi vom aplica prevederile contractului colectiv de muncă şi într-o asemenea situaţie prima măsură care se dispune este să se ofere persoanelor respective posibilitatea ocupării unor posturi libere din noua organigrame, sunt câteva înfiinţate, urmnând ca după aceea să se treacă la partea a doua unde sunt stabilite criteriile în baza cărora vor pleca salariaţii respectivi", a declarat Simion Drelciuc, directorul societăţi Urban Serv. 

 

Spune-ne opinia ta