Problemele privind funcționarea acestei aplicații au apărut la finele anului trecut, cei care şi-au instalat această aplicaţie pe telefon neputând trece de prima pagină, pentru a scrie o sesizare sau pentru a vedea stadiul celor transmise până acum.
Viceprimarul Cosmin Andrei a anunțat că defecțiunea a fost remediată.
"Au fost câteva probleme, dar cu sprijinul firmei care a câștigat licitația am reprogramat aplicația astfel încât aceasta este funcțională începând de astăzi (n.red vineri), trebuie ca doar utilizatorii să facă o resinstalare a acestei aplicații și uleterior pot trimite petiții în continuare Primăriei municipiului Botoșani", a precizat viceprimarul Cosmin Andrei.
Aplicaţia Botoşani City Report a fost introdusă în urma cu un an, iar prin intermediul acesteia sute de botoşăneni au trimis sesizări municipalităţii, în special legate de partea de edilitare.
Anul acesta vor fi prinși bani în buget pentru dezvoltarea aplicației.