Modern Calor: În 2017, 154 de botoșăneni s-au debranșat de la sistemul de încălzire, alți 136 au devenit clienți Modern Calor

Societatea de termoficare a municipiului Botoșani a reușit în acest an să păstreze aproape constant numărul de clienți racordați la sistemul centralizat, în ciuda numărului mare de debranșări din anii trecuți. În acest an s-au formulat 154 de cereri de debranșare de la sistemul încălzire, însă s-au îregistrat și 136 de cerereri de branșare sau rebranșare.

Soluția pentru stoparea debranșărilor constă în oferirea de servicii de calitate, după investițile făcute în sistemul de producere, transport și distribuție a agentului termic, cumulat cu menținerea unor tarife printre cele mai mici din țară.

Percepția asupra calității servicilor furnizate de Modern Calor S.A. este însă afectată negativ de sistemele de distribuție învechite din interiorul blocurilor de locuit, care aparțin proprietarilor. Din acest motiv, societatea a sprijinit, atât logistic, cât și cu manoperă, în cazul în care a fost posibil, refacerea pe orizontală a instalațiilor din interiorul blocurilor. Asta înseamnă că se elimină aproape complet pierderile, datorită materilalelor moderne, de calitate, folosite, iar locatarii sunt branșați independent de ceilalți vecini, fiecare având contor individual de măsură a consumului și posibilitatea de a regla consumul după necesar. Aceste sisteme de distribuție reduc semnificativ cheltuielile cu încălzirea, mult sub cele cu centrală proprie și cresc gradul de satisfacție a clienților racordati la sistemul public de încălzire.

Pentru 120 din cele 136 de locuințe rebranșate în 2017 la rețeaua centralizată, rețelele interioare au fost refăcute în sistemul pe orizontală.

La această dată societatea Moden Calor are 11.231 de clienți casnici, în municipiul Botoșani existând deja 20 de scări de bloc cu distribuția interioară a energiei termice și apei calde menajere pe orizontală.

Față de încălzirea cu centrală proprie, distribuția pe orizontală din sistemul centralizat prezintă și avantajul că proprietarul nu trebuie să investească sume considerabile pentru instalarea unei centrale, înlocuirea ei după un număr de ani și verificarea sau reviziile periodice obligatorii.


Birou marketing comunicare SC Modern Calor SA

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Reacția României după ce în Cernăuți s-a anunțat că vor dispărea multe licee românești: „Am transmis un semnal ferm!”

astăzi, 18:20

MAE afirmă că „a transmis imediat pe canale diplomatice” că trebuie respectate solicitările minorității românești, reacția venind după ce vineri seară președintele Nicușo...

CFR Călători nu mai acceptă plata cu cardul pentru cumpărarea biletelor de tren, din cauza unei defecțiuni!

astăzi, 17:00

Plata cu cardul pentru biletele de tren a întâmpinat probleme sâmbătă dimineață, din cauza unei defecțiuni la firmele procesatoare, a transmis CFR Călători. Problemele au afec...

Șapte ani de la trecerea la cele veșnice a Părintelui Ioan Biță – păstorul care a slujit cu inimă de tată și credință neclintită

astăzi, 16:05

Pe 24 octombrie s-au împlinit șapte ani de când părintele Ioan Biță a fost chemat de Dumnezeu la odihna cea veșnică.Vestea plecării sale fulgerătoare, într-o zi de toamnă t&...