E.ON Botoșani prelungește programul de lucru în perioada 01 noiembrie-20 decembrie

E.ON Botoșani prelungește programul de lucru în perioada 01 noiembrie-20 decembrie

E.ON a anunțat astăzi că magazinul E.ON din Botoșani își va modifica programul în perioada 01 noiembrie-20 decembrie 2019, urmând a fi deschis de luni până vineri, între orele 08.00-18.00.

“Pregătirile pentru sezonul rece sunt în toi și fiecare dintre noi face tot ce este necesar pentru a avea căldură în casă. Unii se gândesc să își schimbe centralele, fiindcă randamentul celor vechi nu le mai oferă confortul dorit, iar alții pur și simplu vor să știe cât crește consumul de energie în această perioadă, pentru a-și bugeta corect cheltuielile. Pentru a primi răspunsuri și soluții la aspectele care îi preocupă pe clienții E.ON, am prelungit programul magazinului nostru din Botoșani. Astfel, începând cu 1 noiembrie până pe 20 decembrie 2019 clienții ne pot vizita în magazinul E.ON situat pe Calea Naţională nr. 36 în fiecare zi, de luni până vineri între orele 08.00-18.00”, se precizează într-un comunicat emis de  E.ON Botoșani.

E.ON a  mai explicat că, cu ajutorul agenţilor specializaţi, clienții pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale şi energiei electrice și să primească informaţii despre conţinutul facturilor.  Clienţii pot fi consiliaţi privind tarifele şi modalităţile de plată și totodată pot încheia contracte pentru produse şi servicii oferite de compania noastră.  E.ON Life este un pachet dedicat clienților  care  conţine  o centrală performantă în condensare, acţionată prin intermediul unui termostat smart TADO, care permite reducerea consumului cu până la 30%, precum şi servicii tehnice complete. E.ON ServExpress este o soluţie de asistenţă tehnică 24/7 şi intervenţii rapide în cazul defecţiunilor la centrala termică sau la instalaţia electrică, iar E.ON Duo este un pachet avantajos care oferă integrat electricitate şi gaze naturale, oferind simplitate şi flexibilitate în gestionarea contractului de energie.

În magazinul din Botoșani, clienții îşi pot tipări singuri facturile şi pot obţine informaţii despre conturile de energie sau gaze naturale prin intermediul biroului digital MyOffice.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Primarul municipiului Botoșani, Cătălin Flutur, apel către botoșăneni: „Este mai grav ca acum trei luni. Pandemia nu se oprește”.

Marţi, 14 Iulie 2020
1126

La prima sa întâlnire cu presa locală la mai bine de trei luni, Cătălin Flutur, primarul municipiului Botoșani și-a început discursul de marți cu un apel către botoșăneni. A...

Botoșani a primit banii pentru pagubele create de inundații asupra infrastructurii rutiere: circa 9.800 de lei

Marţi, 14 Iulie 2020
224

În timp record, la nivelul județului Botoșani, comisiile constituite prin Ordin al Prefectului județului, Dan Nechifor, au evaluat pagubele produse de fenomenele hidrometeorologice din perioa...

Primarul municipiului Botoșani despre „Cornișa”: „Este un loc foarte râvnit în Botoșani de toate instituțiile de cultură”

Marţi, 14 Iulie 2020
351

După aproape patru luni de la ultima întrevedere, primarul municipiului Botoșani, Cătălin Flutur, a susținut marți prima conferință de presă, care a avut loc în Amfiteatrul de la ...