STUDIU: Românii plecați din țară conduc Dacia, mănâncă ciocolată ROM și beau vin Cotnari

Românii care au plecat peste hotare au rămas fideli produselor care le amintesc de țară, ceea ce îi transformă în adevărați ambasadori pentru România. Un studiu arată că 61% dintre românii aflați peste granițe recomandă prietenilor lor din străinătate produsele românești.

Peste 90% dintre românii plecaţi din ţară folosesc produse româneşti în ţara de adopţie, fie că le achiziţionează de la magazine cu specific românesc (76% dintre cei ce le folosesc), fie că le aduc direct din România (43%). O parte dintre românii din diaspora procură produsele româneşti chiar de la hipermarketurile din zonă (18%) sau din magazine online (14%), relevă studiul MKOR Consulting, conform Capital.ro.

Întâlnirea unor mărci româneşti dincolo de graniţe reprezintă pentru românii din diaspora prilej de mândrie (67%) şi de bucurie (59%).

Cea mai mare parte (88%) a celor care au plecat peste hotare au întâlnit mărci de produse româneşti în ţara în care se află, în special în magazinele cu specific românesc (75% dintre ei) şi în hipermarketuri (48%).

Cele mai vizibile mărci româneşti peste graniţele ţării sunt Dacia (Dacia Renault Group), Ciocolata ROM (Kandia Dulce), Pufuleţii Gusto (Pheonixy SRL), Gerovital (Farmec), Cotnari (Cotnari), Borsec (Romaqua Group), Timişoreana (Ursus Breweries), Pate Bucegi şi Salam de Sibiu (Scandia Food) şi Boromir (Boromir).

Studiul "Brandurile Ambasador ale României" a fost realizat de MKOR Consulting în perioada septembrie-noiembrie 2017, pe un eşantion de peste 1.100 respondenţi din diaspora românească din peste 60 de ţări din întreaga lume.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri

Restricții de apă în sute de localități din țară, printre care șapte orașe, inclusv Dorohoi. Oficialii Apelor Române fac apel la populaţie

Monday, 5 August 2024

„În prezent, coeficientul de umplere în cele 40 de lacuri de acumulare este de 78,59% (în scădere faţă de săptămâna trecută când era de 79,77%). Menţinem &ic...

Cerbul de Aur: 71 de artişti din 21 de ţări s-au înscris în concursul de interpretare

Sunday, 7 July 2019

Organizatorii, televiziunea publică, au închis sâmbătă sesiunea de înscrieri pentru Concursul internaţional de interpretare al Festivalului Cerbul de Aur – ediţia 2019. ...

„Spider-Man: Far From Home”, al doilea film cu cele mai mari încasări de Ziua Independenţei

Sunday, 7 July 2019

Pe 4 iulie, filmul regizat de Jon Watts, al şaptelea al francizei, a generat încasări de 25,2 milioane de dolari, potrivit Variety.   Sursa: News.ro Citeste mai mult AICI