Gabriela-Dana Pușcașu, BCBA și psiholog cu drept de liberă practică în domeniul psihopedagogiei speciale, se va alătura în calitate de speaker cu o temă de interes care vizează gestionarea comportamentului copilului în grup.
Avand experienta de 14 ani in lucrul cu persoanele cu dizabilitati, Gabriela-Dana Pușcașu a absolvit Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi, precum si cursurile Masterului de Psihologie Educationala si Consiliere. Este absolventa a formarii BCBA/BCaBA Course Sequence din cadrul Universitatii Clemson si detine specializarea de analist comportamental acreditat
Potrivit psihologului botoșănean, principiile analizei aplicate a comportamentului pot fi implementate cu succes în mediul școlar în vederea îmbunătățirii, gestionării și reducerii comportamentelor neadecvate.
Cadrele didactice se confruntă cu numeroase situații provocatoare cum ar fi: dificultățile momentelor de tranzitie dintre sarcinile scolare, nerăbdarea, neatenția, agresivitatea și multe altele, astfel incât deținerea unor tehnici de îmbunătățire a comportamentelor dezirabile la clasă devine necesară.
Analizând factorii de mediu, nivelul de dezvoltare a copilului, situația de predare de la clasă, putem lua decizii favorabile în sensul ușurării procesului de predare, oferirii de ajutor copiilor care necesită sprijin suplimentar, precum și crearea unui mediu recompensator pentru întregul colectiv de elevi.