Mai multe cadre medicale de la Spitalul Județean Mavromati au fost reclamate la conducerea unității sanitare de către pacienții nemulțumiți de modul în care au fost tratați cât timp au fost internați în secțiile spitalului.
Potrivit medicului Ștefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalului Mavromati, în cursul acestui an au fost depuse patru astfel de reclamații.
După ce au fost analizate de comisia de specialitate de la nivelul spitalului, s-a concluzionat că personalul reclamat și-a făcut treaba așa cum trebuie și că nu au fost abateri de la săvârșirea actului medical.
"La nivelul spitalului au fost înregistrate patru plângeri la adresa cadrelor medicale, care au vizat acordarea actului medical, toate plângerile au fost trimise către comisia de etică a spitalului și către comisia de disciplină. În urma evaluărilor efectuate nu s-au considerat abateri ale personalului referitor la actul medical. Au fost plângeri subiective la adresa cadrelor medicale. Dacă comisia de etică constată că respectivele cazuri sunt neîntemeiate, nu există motiv pentru care să trimitem cazul mai departe la comisia din cadrul Colegiului Medicilor", a precizat medicul Ștefan Bercea.
Puține sunt cazurile în care reclamațiile formulate de pacienți au fost soluționate în favoarea acestora.