Licitaţie blocată pentru furnizarea de combustibil pentru Vama Stânca!

La Finantele iesene a fost blocat un contract ce viza asigurarea combustibilului pentru trei puncte vamale din regiune. Un avocat a reusit sa stopeze procedura, dupa ce a acuzat ca masurile din caietul de sarcini sunt restrictive. Batalia se da pentru 250 de mii de euro. "Daca pretul scade, institutia este in pierdere. Acolo sunt niste persoane slab pregatite care au facut caietul de sarcini", a precizat avocatul. Reprezentantii DGRFP nu se pronunta pana la decizia autoritatilor abilitate.

La mijlocul lunii trecute, Directia Generala Regionala a Finantelor Publice (DGRFP) Iasi a publicat un anunt prin care operatorii economici sunt invitati sa vina cu oferte privind furnizarea de combustibil necesar incalzirii punctelor vamale Albita (Vaslui), Sculeni (Iasi) si Stinca (Botosani). 

Depunerea ofertelor financiare era programata pentru data de 10 aprilie. Dar, procedura a fost suspendata, deoarece a fost formulata o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC). Actiunea a fost formulata de societatea Almatar Trans SRL din Buzau, patronata de Sorin Sava Tarara, fost politist si actual avocat in Baroul Prahova. Contactat de BZI, avocatul a precizat ca a formulat contestatia deoarece conditiile din caietul de sarcini sunt restrictive. 

"Daca institutia imi cere un pret fix si peste cateva luni pretul creste, eu reziliez contractul pentru ca nu pot sa aduc la acel pret. Previziunile sunt ca preturile vor scadea. Daca pretul scade, institutia este in pierdere, deoarce imi plateste la pretul fix. Acolo sunt niste persoane slab pregatite care au facut caietul de sarcini. Noi am castigat in proportie de 90 la suta contestatiile, deci nu asta este ocupatia noastra. Noi ne luptam peste tot cu aceste situatii. Autoritatea contractanta ne-a solicitat si un aviz din partea producatorului, dar acest aspect este interzis din 2011 de Autoritatea Nationala a Achizitiilor Publice. (actualmente ANRMAP -n.r) Eu nu mai sunt politist din anul 2001, acum sunt patronul si avocatul societatii", a declarat Tarara. 

In replica, reprezentantii DGRFP nu au comentat acuzatiile avocatului. "CNSC se va pronunta cu privire la aceasta speta. Nu fac alte comentarii", a precizat Dan Nechifor, director Servicii interne in cadrul DGRFP Iasi.

 Pentru Albita necesarul minim este de 200 de tone de CLU tip 3 (combustibil lichid usor), iar pentru Sculeni si Stinca, necesarul este de 138 mii de litri. 

Citeşte mai multe pe Bună Ziua Iaşi 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Zeci de mii de români au votat deja!

astăzi, 11:13

Deși pe teritoriul României prima zi a alegerilor prezidențiale este cea de duminică, 24 noiembrie, votul în străinătate este deja în derulare. În diaspora votarea a &i...

PSD Botoșani: Investiții făcute de echipa PSD în sistemul educațional botoșănean

astăzi, 10:42

Educația este un domeniu prioritar pentru echipa PSD Botoșani, iar investițiile făcute în ultimii ani demonstrează acest lucru. „Pentru a avea un viitor mai bun, trebuie să invest...

Botoșani sub Cod Galben, cum se circulă pe drumurile naționale din zona Moldovei, după primul val de ninsori

astăzi, 09:26

Ninsori ușoare se mai înregistrează în județele Suceava, Botoșani și Neamț, iar carosabilul se prezintă umed cu sectoare de zăpadă frământată în strat de 0-3 cm în zona montană a jude...