Ionut Munteanu este un tanar care isi conduce business-ul WebDigital cu fine aptitudini de psiholog. Lasandu-le mai mult timp angajatilor pentru "soulset", "heartset" si "healthset", el a creat un "mindset" de invingator pentru fiecare din angajatii sai, iar asta se vede in cifre deja.
WebDigital a rulat campanii de aproximativ 3 milioane de euro si a incheiat 2017 cu o cifra de afaceri de 310.000 de euro, in crestere cu 20% fata de anul anterior. Iar pentru 2018 previziunile sunt de crestere tot mai mare, pana la 430.000 de euro, scrie business24.ro.
Cine este Ionut Munteanu?
Ionut este pasionat de Digital Marketing de peste 10 ani si mereu cauta sa devina tot mai bun, sa se dezvolte in acest domeniu si sa fie la curent cu noutatile. Datorita faptului ca a ajuns sa acumuleze experiente si informatii relevante, a vrut sa ii ajute si pe altii sa inteleaga.
De aceea, in tot acest timp, a participat la foarte multe evenimente si a tinut multe traininguri. A participat la evenimente atat din tara (Digital Marketing Forum, GPeC, TeCOMM etc) cat si din afara acesteia, evenimente de e-commerce, dar si evenimente din industria digitala. De asemenea, a fost invitat si in diferite universitati, pentru a-i ajuta pe studenti sa se apropie de acest domeniu.
"Legat de antreprenoriat, sincer sa fiu, cred ca doar m-am lasat dus de val. Am avut prima mea initiativa antreprenoriala in 2006 si de atunci am ramas prins in joc. Imi place sa ma trezesc dimineata, sa ma gandesc la ceea ce trebuie sa fac in cursul zilei. Prefer sa urmez un plan, dar pot sa actionez in functie de ganduri si instincte pentru a ajunge la indeplinirea obiectivelor", povesteste Ionut Munteanu, intr-un interviu acordat Business24.
"Imi place ca uneori pot incalca regulile, le pot schimba sau le pot reface. Si am aflat, de asemenea, ca in acest proces schimbarea ar trebui sa vina din interior. Aceasta este poate cea mai palpitanta aventura si de aceea aleg acest lucru", mai spune tanarul.
Iubeste golful, pe care nu il considera un sport scump, in ciuda perceptiei generale.
"De asemenea, sunt foarte pasionat de invatarea altor limbi, pana acum reusind sa invat: engleza, franceza, germana, greaca si italiana. Imi rezerv o buna parte din timp pentru a-mi practica, intretine si imbunatati abilitatile lingvistice", spune Ionut.
In 2017 ai propus "saptamana de lucru de doar 4 zile". Ce te-a inspirat?
Motivatia a fost dorinta de a avea o balanta intre viata profesionala si cea personala. In majoritatea cazurilor, angajatii din alte companii fac sacrificii personale pentru a avea timpul necesar rezolvarii taskurilor profesionale zilnice.
Inspiratia a venit de la alte companii din strainatate care au introdus saptamana de 4 zile lucratoare. Un exemplu este Serps Invaders din Edinburgh, o agentie de Digital Marketing care a luat aceasta decizie inca din 2013.
De la implementarea acestei masuri, agentia a raportat angajati mai odihniti si s-a extins catre Europa de Sud-Vest prin instalarea unui centru de lucru in Barcelona. In plus, agentia a castigat clienti importanti precum Gillette, Chanel si SEAT si a reusit sa atraga mai multe talente din domeniul marketingului digital.
Cel mai mediatizat exemplu in Romania este Suedia, tara in care s-a implementat ziua lucratoare de 6 ore. Antreprenorii suedezi se declara multumiti de masura impusa de stat. Detalii despre acest subiect gasiti si pe blogul WebDigital. Citeste mai departe...