Compania Viofanny Lact Prodcom, înfiinţată în 2014 de soţii Ştefaniea şi Viorel Şfabu, a ajuns în 2018 la o cifră de afaceri de 1,3 mil. lei, în creştere cu 30% faţă de anul precedent, datorită creşterii numărului clienţilor şi implicit a producţiei de brânzeturi, care a fost de circa 70 de tone, potrivit reprezentanţilor companiei. În 2017, firma a avut venituri de 1 mil. lei, conform datelor de la Ministerul Finanţelor, precizează zf.ro.
„În anul 2018 am produs circa 70 tone de brânzeturi şi am ajuns la o cifră de afaceri de peste 1,3 mil. lei. Nu avem creşteri spectaculoase în ceea ce priveşte producţia sau vânzările, dar ele există, deoarece am mai câştigat câţiva clienţi, astfel că putem spune că a fost un an puţin mai bun decât 2017, menţinându-ne evoluţia ascendentă“, spune Ştefaniea Şfabu, fondatoarea brandului de brânzeturi Viofanny.