Pentru că nu există un software standard care să răspundă în totalitate nevoilor pe care le au afacerile, din ce în ce mai mulți antreprenori solicită dezvoltarea unor soluții software personalizate. Despre semnificația acestui lucru, despre beneficiile pe care le pot avea afacerile și despre alte aspecte importante cu privire la acest subiect vei afla din acest articol.
Ce este o companie de software development?
Companie specializată pe dezvoltarea de software, software development company oferă soluții în vederea creării și furnizării de instrumente de lucru personalizate, care să le fie utile clienților din diverse industrii sau domenii. De regulă, din echipele companiilor de software development fac parte programatori, ingineri software, designeri, testeri sau arhitecți.
Scopul pe care îl are o astfel de companie este acela de a satisface cerințele pe care le au clienții, oferindu-le instrumente de lucru adaptate particularităților business-ului. Poate fi vorba despre dezvoltarea unor aplicații web, a unor aplicații mobile, sisteme de gestionare a bazelor de date și multe altele.
Printre soluțiile oferite de o astfel de companie se numără, într-adevăr, dezvoltarea unor platforme de colaborare, soluțiile de comerț electronic, dezvoltarea de aplicații mobile sau de aplicații web, dezvoltarea unui software de management eficient al afacerilor și altele.
Experții în software development vor analiza cerințele clienților, vor proiecta arhitectura software-ului și vor dezvolta codul sursă, vor implementa și integra sisteme și vor ajuta la menținerea și îmbunătățirea acesteia. Pentru toate acestea, vor fi folosite diverse tehnologii sau limbaje de programare, în funcție atât de cerințele unui proiect, cât și de preferințele pe care le au clienții.
MVP, metodă eficientă de abordare a dezvoltării de produse pentru clienți
Minimum Viable Product, respectiv MVP, este o abordare de dezvoltare a unui produs care constă în crearea unei versiuni de bază. MVP este despre funcționalitatea minimă, de bază, a produsului creat, despre lansarea rapidă pe piață a acestuia, respectiv despre testarea unor ipoteze și despre validarea ideii. MVP este cel care oferă șansa testării înainte de a investi resurse semnificative în dezvoltarea completă a unui produs.
Compania dezvoltatoare va colabora cu clienții în vederea identificării nevoilor sau obiectivelor pe care le au aceștia, după care vor dezvolta un MVP pentru satisfacerea cerințelor de bază.
Printre beneficiile oferite de MVP se numără eficiența în dezvoltare, expertiza în tehnologii, dar și posibilitatea de colaborare și consultanță în ceea ce privește identificarea unor funcționalități de bază care sunt necesare mai ales în vederea lansării pe piață.