O nouă provocare pentru Formens! Magazine deschise sub propriul brand, Louis Purple! FOTO

Societatea botoşăneană Formens, aflată în topul producătorilor de costume pentru barbaţi, din Europa, care produce pentru branduri renumite la nivel mondial, intră de anul acesta şi în lumea retail-ului.

Sub brand-ul propriu, Louis Purple, lansat încă din anul 2009, Formens lansează The Tailoring Revolution prin deschiderea, în lunile februarie şi martie, a patru magazine monobrand în oraşele Iaşi, Timişoara, Bucureşti şi Cluj.


Astfel, strategia prin care Louis Purple și-a propus să ofere costume de cea mai bună calitate la prețuri corecte va fi implementată prin dezvoltarea unui lanț de magazine care să funcționeze după un sistem de retail inovator.
În aceste magazine, clienţii vor găsi o gamă variată de produse, pentru cele mai exigente gusturi.

Gama de produse ready to wear ( n.red. gata de purtat) Louis Purple include atât articole din gama business sau smart casual, cât și atât de necesarele ținute de ceremonie, gata de a fi purtate direct din magazin, într-o varietate excepțională.

Zona de Made to measure (n.red. făcut la comandă) a fiecărui magazin va oferi clientului sofisticat exact ceea ce căuta de foarte mult timp: posibilitatea de a-și exprima stilul exact așa cum își dorește. Acesta are la dispoziție peste 18. 000 de combinații cu posibilitatea de a alege de la țesătură, croială, tip de rever și buzunarele, până la butoniere și nasturi, detalii care împreună fac unică fiecare piesă din garderobă.



Dar cum era de aşteptat, piesa de rezistenţă o vor constitui costumele. În magazinele monobrand ale Formens, clienţii vor găsi 400 de costume, de o calitate superioară, făcute din materiale care asigură pe lângă eleganţă, şi confort, toate acestea completate de o croială perfectă.

Preţul unui costum porneşte de la 899 de lei, confecţionat 100% din lână, cu ţesătură din Turcia, 1.199 de lei, cu ţesătură din Italia, iar cel mai scump costum va costa 1.599 de lei, cu ţesătură din Anglia sau Italia, detaliile fiind cele care fac diferenţa de preţ.




Sub brandul Louis Purple, clienţii vor putea cumpăra şi cămăşi al căror preţ variază între 29 şi 59 de euro, o parte dintre acestea fiind confecţionate de o firmă din Turcia, cel mai mare producător de pe piaţa de profil din Europa. De asemenea, vor găsi în aceste patru magazine şi încălţăminte creată pentru Louis Purple, la Napoli, cel care le-a creat având unul dintre cele mai tari business-uri din domeniu.

Prin magazinele pe care le va deschide în această primăvară, Louis Purple aduce inovațiile viitorului în contemporan. Folosind ultima tehnologie de scanare 3D a întregului corp, procesul de măsurare a clientului se reduce de la 30 de minute la 5 minute.  Practic, se creează un avatar al clientului.  Fiecare dimensiune este stocată în sistemul informatic integrat, generându-se astfel profile digitale pentru fiecare client.

Indiferent dacă acesta va achiziționa un costum ready to wear sau Made to measure, își va putea lua întotdeauna o ținută potrivită, cu ușurință.



“O provocare". Aşa numeşte Gerard Losson, patronul Formens, intrarea pe piaţa retail-ului.

“Ca să intrăm în ziua de azi pe piaţă trebuie să avem un cuţit foarte bine şlefuit, altfel degeaba, sunt bani aruncaţi pe fereastră. Dacă marfa este aceeaşi ca peste tot nu are niciun rost. În ziua de azi noi avem maturitatea necesară pentru aceste chestii. Noi participăm alături de client la crearea de produse. Faptul că suntem direct producători este un avantaj. Avem operaţii de la maşina de cusut la magazin. În final, ne-am zis că trebuie să facem un concept, un total look", a spus Gerard Losson.
 

Losson spune că perspectiva de dezvoltare la nivel mondial este incomparabilă cu perspectiva de dezvoltare la o afacere bazată pe producţie, iar business planul făcut pentru următorii cinci ani arată că partea de retail va fi aproape echivalentă cu partea de manufacturing.

“Pentru orice producător este un vis de a crea brandul lui propriu şi de a-l distribui în direct. De mult am aşteptat ziua aceasta, iar astăzi firma noastră fiind în contact cu foarte multe mărci şi lanţuri de magazine, a creat un concept Total Look, Ready to Wear şi Made to Measure. Retail-ul este un domeniu nou pentru noi, dar cred că avem toţi parametrii necesari penttru succes: imagine, produs, servicii de consiliere vestimentară, amplasamente şi concept de magazine. Louis Purple este deja prezent în New York şi în Moscova cu oferta de Made to Measure. În ceea ce priveşte concptul Total Look, Ready to Wear şi Made to Measure, am ales România din motive de proximitate. ADN-ul nostru este internaţional, iar brandul Louis Purple este gândit ca un brand internaţional", a mai menţionat Gerard Losson.






Formens este cel mai mare angajator privat din judeţul Botoşani, cu 1.030 de salariaţi.

În anul 2014, Formens a avut o cifră de afaceri de 43 de milioane de euro. Pe pieţele internationale, compania este pre­zentă prin interme­diul parte­ne­ria­telor cu distribuitori sau cu maga­zine multi­brand, exportând produse în 32 de ţări. Principala piaţă de export este în Franţa.

Fabrica Formens din Bo­toşani, deschisă în 1999, produce 700.000 de costume pe an. 













 (Material publicitar)

 

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Muzica românească în doliu: S-a stins Marius Bațu, avea 65 de ani

astăzi, 13:03

Nicu Alifantis a transmis un mesaj dureros la aflarea tristei vești: ”Ne-a părăsit Marius Bațu. Devreme, mult prea devreme...  Un artist deosebit, o voce minunată, un coleg cum rar am ...

Ieșenii îi laudă pe botoșăneni, dar speră la o victorie în derby-ul Moldovei: ”Vor fi orgolii mari!”

astăzi, 12:45

Politehnica Iași va întâlni luni, la Botoșani, formația locală FC, într-o partidă din etapa a XVII-a a Ligii I de fotbal. Ieșenii și-au prezentat punctul de vedere legat de me...

Valeriu Iftime: ”Sper că cei de la PSD o să vadă și vor lua aminte!” (Video)

astăzi, 11:34

Valeriu Iftime, președintele Consiliului Județean Botoșani, vorbește din nou despre barajul de la Vârfu Câmpului, care va fi declarat proiect major de importanță națională: &rdq...