Primarul Cătălin Flutur a solicitat conducerii Eltrans să găsească soluții tranzitorii pentru perioada când tramvaiele nu vor mai circula, proiectul urmând a fi implementat începând cu anul 2018, dacă se obține finanțare.
Directorul adjunct al Eltrans a precizat că se iau în calcul mai multe variante pentru a fi afectat un număr cât mai mic de salariați de această întrerupere a activității.
"Evident că pe perioada cât se vor executa lucrările de modernizare va trebui să căutăm o soluție pentru angajații care nu vor mai avea obiectul muncii. Vom avea discuții cu primăria, iar după ce se va adjudeca lucrarea vom lua o decizie. Dacă putem prelua serviciul de administrare a parcărilor, ridicări și blocări, o parte ar putea lucra în acest domeniu, iar după ce firma constructoare va câștiga licitația putem face o echipă, dacă picăm la înțelegere cu constructorul, să preluăm și noi o parte din lucrări, iar pentru restul vom găsi probabil o formă de șomaj tehnic", a declarat Victor Ivănescu.
În acest moment societatea Eltrans are 134 de angajați.