Produse de slabă calitate şi practicile unor companii de telefonie mobilă, reclamate în cadrul unei şedinţe la Prefectură

Produse de slabă calitate şi practicile unor companii de telefonie mobilă, reclamate în cadrul unei şedinţe la Prefectură

Produsele de slabă calitate comercializate în țară, metodele unor companii de telefonie mobilă de a se abate de la normele privind eliminarea tarifelor la serviciile de roaming sau inexistența rampelor destinate persoanelor cu handicap la mijloacele de transport în comun au fost doar câteva din problemele ridicate, miercuri, în ședința Consiliului Consultativ pentru Protecția Consumatorilor.

Reuniți în ședință la Instituția Prefectului, membrilor consiliului li s-au adus în atenție toate aceste aspecte de către Radu Căjvăneanu, președintele Asociației pentru Protecția Consumatorilor.            

Am comparat un produs rezultat dintr-un sortiment de cafea destul de scumpă, luată din magazin cu cel obținut din același sortiment de cafea în restaurant dar și cu ce am consumat în străinătate. Cel cumpărat din magazin nu are gust și nici aceleași valori ca și în celelalte două cazuri”, a fost intervenția lui Radu Căjvăneanu.

Acesta a atras atenția și asupra metodelor pe care le folosesc unele companii de telefonie mobilă după ce au fost eliminate tarifele la serviciile de roaming. ”Unele companii au găsit cum să se abată de la această normă și au blocat de tot roamingul ori au făcut abonamente cu roaming mai scumpe”, a mai precizat Radu Căjvăneanu, aducând în atenție și cazul unei persoane cu grad de handicap care a călătorit în condiții improprii pentru că majoritatea mijloacelor de transport în comun nu au rampe pentru acest segment de populație ori rampele existente sunt nefuncționale.

De asemenea, acesta a propus organizarea unei dezbateri publice la Prefectură, într-un viitor apropiat, pe mai multe tematici, cum ar fi birocrația excesivă sau subiectivismul în evaluarea unor proiecte europene.

Pe ordinea de zi a fost și prezentarea unei sinteze a tematicii de control derulată de către reprezentanții Serviciului Județean de Metrologie Legală. Supuse verificărilor au fost 45 mijloace de măsurare de la 11 operatori economici, testate fiind 22 cu 61 de produse de gramaje diferite, expuse la vânzare.

Atât pe controlul legalității mijloacelor de măsurare cât și pe cel al măsurătorilor, reprezentanții instituției nu au identificat nereguli.  

Comunicat de presă Instituţia Prefectului

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Un duhovnic din Botoșani va fi următorul sfânt al României (Video)

Miercuri, 1 Mai 2024
489

Părintele Paisie Olaru de la Sihăstria este unul dintre acei oameni ai bisericii care a schimbat destinul multora. Cei care au bătut drumul Sihăstriei au găsit întotdeauna la Părintele Pai...

In memoriam Prof. Ilarion Mandachi. ”Regret că nu i-am spus tot ce aș fi vrut să-i spun!”

Miercuri, 1 Mai 2024
156

În trecerea inexorabilă a timpului, anii par clipe ce licăresc fugar în existența omenească. Ne naștem sub aureola unei stele în care stă ascuns și sfârșitul ca o dator...

Care este starea lui Florin Piersic, după operația chirurgicală suferită!

Miercuri, 1 Mai 2024
429

Florin Piersic a ajuns la Terapie Intensivă, la Institutul Inimii din Cluj, pentru a fi supravegheat de medici, având în vedere vârsta înaintată şi faptul că are montat un ...