O reclamație mai puțin obișnuită a fost primită de comisarii Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani, prin intermediul telefonului instituției.
O femeie s-a plâns că ar fi fost înșelată de un vecin de la care a cumpărat o vacă. Botoșăneanca a spus că a primit asigurări că bovina îi va da o anumită cantitate de lapte, dar a constatat că nu este așa.
Reprezentanții Protecției Consumatorului i-au recomandat acesteia să formuleze și o sesizare în scris, dar i-au transmis că în caz de înșelăciune competența soluționării unei astfel de spețe este la poliție.
"La telefonul instituției o consumatoare din mediul rural a reclamat că a fost înșelată de un vecin la achiziția unei vaci. Vecinul i-a spus verbal probabil că vaca ar da zece litri de lapte. La primul muls, femeia a muls doar 5-6 litri și a considerat că a fost înșelată. Dacă se constată că este înșelăciune, nu este de competența instituției noastre și am sfătuit-o să se adreseze poliției", a declarat Mirel Rogalschi, comisar-șef adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani.