Nova Apaserv: Acces în incintă și verificări la domiciliu restricționate. Cum se modifică plățile și relațiile cu publicul

Nova Apaserv: Acces în incintă și verificări la domiciliu restricționate. Cum se modifică plățile și relațiile cu publicul

Accesul în incinta companiei Nova Apaserv SA din Botoșani va fi restricționat, citirea semestrială a contoarelor din condominii va fi suspendată, iar verificările la domiciliu vor fi efectuate condiționat, ca urmare a reglementărilor impuse în actualul context epidemiologic, se arată în informările transmise, luni, de reprezentanții instituției.

Potrivit comunicatelor, vor avea acces în unitățile societății doar persoanele care fac dovada vaccinării împotriva COVID-19, clienții care prezintă un test PCR sau antigen cu rezultat negativ privind infectarea cu noul coronavirus și persoanele care au trecut prin boală, în perioada cuprinsă între 15 și 180 de zile de la diagnosticare. Facturarea consumului se va face în baza indexurilor declarate de către clienți, iar în lipsa acestora, facturarea se va face din oficiu. Verificările la domiciliu se vor face, la cerere, pe baza îndeplinirii uneia dintre condițiile de acces în incinta companiei.

Relații la distanță cu publicul

„Primirea cererilor de citiri în condominii la ghișeul de Relații cu Publicul, acestea putând fi transmise și on-line. Eventualele recalculări se vor efectua în condițiile transmiterii atașat la cerere, a fotografiilor contoarelor din care să se observe în clar seria contorului, sigiliul aplicat și indexul acestuia”, au menționat reprezentanții Nova Apaserv.

Pentru programările pentru verificarea metrologică periodică a contoarelor din apartamente, clarificări, recuperări de creanțe, clienții sunt rugați să contacteze compania, pe cât posibil, telefonic sau online, având la dispoziție pagina de internet www.apabotosani.ro și adresele de e-mail nova@apabotosani.ro și relatii@apabotosani.ro.

De asemenea, persoanele fizice pot transmite solicitări de regularizare a indexului, inclusiv deblocarea fișei, la adresa index.contor@apabotosani.ro.

Mesajul transmis trebuie să conțină: o cerere a clientului în care să fie menționate datele de identificare și un set de fotografii corespunzător numărului total de contoare existente în apartament. Fotografiile trebuie să fie clare și detaliate, astfel încât să fie vizibile indexul, seria contorului și sigiliul de montaj.

Facem mențiunea că nu vor fi acceptate fotografii a căror informații temporare sunt mai vechi de 3 zile. În condițiile în care toate informațiile vor fi corecte, se va proceda la deblocarea fișei dacă este necesar, si se vor efectua corecțiile necesare. În cazul in care corecția nu este aprobată, clientul va primi un mesaj corespunzător, cu motivația neaprobării”, precizează compania de apă.

Pentru evitarea aglomerației la casierii, Nova Apaserv recomandă declararea indexului și plata online, prin intermundiul site-ului instituției sau prin tranzacții bancare, fiind încheiate convenții cu Banca Transilvania, Banca Comercială Română, Banca Română de Dezvoltare, Banca Raiffeisen.

Plățile pot fi efectuate și prin virament bancar în conturile deschise la:

1. BRD BOTOȘANI - RO15BRDE070SV27548780700; RO06BRDE070SV29566560700

2. BRD DOROHOI - RO38BRDE070SV27382450700

3. BCR BOTOȘANI - RO79RNCB0041113050010001

4. BCR DOROHOI - RO06RNCB0044113050010001

5. BANCA TRANSILVANIA BOTOȘANI - RO84BTRL00701202S28592XX

6. GARANTIBANK BOTOȘANI - RO41UGBI0000222006237RON

7. ALPHA BANK BOTOȘANI - RO21BUCU2271213075089RON

8. TREZORERIA BOTOȘANI - RO41TREZ1165069XXX006244

Totodată, plățile se pot efectua la punctele de plată PayPoint, „Un-doi centru de plăți” sau prin subunitățile poștale din Botoșani, Bucecea, Darabani, Dorohoi, Flămânzi, Săveni, Hudești, Ungureni, Trușești, Vorona și Ștefănești.

 

 

Spune-ne opinia ta