Până când DN 24C Manoleasa-Rădăuți Prut va vedea asfaltul, administratorii drumului vor să execute o serie de lucrări pentru a conserva cât mai bine piatra care a fost pusă pe drumul care până nu demult a fost singurul drum național de pământ din țară.
Pe trei sectoare de pe drumul Manoleasa-Rădăuți Prut vor fi experimentate în perioada următoare trei metode de protecție a pietrei, după care se va stabili care este soluția cea mai bună pentru a fi aplicată.
"Vor fi experimentate trei sectoare de drum cu trei variante de execuție și vedem care se pretează și care este bun pentru drumul respectiv pentru protecție a pietrei. O să fie două-trei săptămâni sub circulație, după care stabilim soluția cea mai bună și o scoatem la licitație, și sperăm ca până la sfârșitul lunii septembrie să aplicăm și protecția. Să nu mai fie praf, să nu mai sară piatră, să nu mai apară găuri, făgașe", susțin reprezentanții Secției Drumuri Naționale.
La începutul lunii martie, pe DN 24C s-a plimbat și Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc. Vizita acestuia a venit după un protest prin care s-a cerut modernizarea acestei șosele.
Răzvan Cuc a declarat că, în cursul acestui an, vor fi parcurse toate procedurile pentru realizarea investiţiei. Lucrările de asfaltare a drumului naţional de piatră sunt estimate la 109 milioane de lei.
Citește și Ce se întâmplă cu DN Manoleasa-Rădăuţi Prut, după vizita ministrului Transporturilor!