Potrivit directorului operatorului de salubritate, Simion Drelciuc, se vor desfiinÈ›a o parte din posturi pentru reducerea cheltuielilor, personalul vizat fiind în principal din zona administrativă, mai exact de la birouri.
Directorul Urban Serv estimează că vor fi desfiinÈ›ate 10-15 posturi, iar principalul criteriu în baza căruia se va face selecÈ›ia angajaÈ›ilor care rămân È™i care pleacă va fi competenÈ›a.
"Am propus o organigramă în Consiliul de AdministraÈ›ie care a fost aprobată de principiu urmând ca până la 1 septembrie să definitivăm întreaga procedură privind reorganizarea societății, ca odată cu intrarea È™i pe zona IV să fie toată problema rezolvată. Dispar o serie de posturi din cele existente pe partea de administrativ. O parte dintre ele se vor regăsi în sectorul productiv, iar o parte nu se vor regăsi. Vor fi disponibilizări dacă se desfiinÈ›ează postul. Principalul motiv este nivelul cheltuielilor, pentru anul 2017 bugetul preconizat este un buget aprobat cu pierderi. Odată cu începerea activității pe zona IV È›inând cont că un an de zile nu suntem plătiÈ›i trebuie să È›inem sub control toate cheltuielile, È™i pentru activitățile curente È™i pentru activitatea nouă, cu atât mai mult cu cât atât Consiliul de AdministraÈ›ie cât È™i directorii au stabilite niÈ™te criterii de performanță care trebuie urmărite È™i îndeplinite", a declarat Simion Drelciuc.
Acesta a mai menționat că la ora actuală există un deficit de personal la sectorul productiv unde ar putea fi făcute angajări
"Avem un deficit de È™oferi la ora actuală È™i poate 3-5 încărcători, pe alte zone nici nu se pune problema să mai facem angajări", a mai spus Drelciuc.