Acesta este È™i cazul unui tânăr antreprenor sucevean care în doar 3 ani a reuÈ™it să consolideze un business a cărui cifră a vânzărilor a crescut de peste 20 de ori față de prima lună de activitate. Este vorba despre Andrei Amos, fondatorul www.stifler.ro - magazin online de huse È™i accesorii pentru smartphone-uri È™i tablete.
De unde a pornit ideea magazinului online Stifler.ro? Fondatorul Andrei Amos ne-a mărturisit că la respectivul moment a identificat o nișă de piață care nu era încă exploatată: cea a huselor premium pentru telefon. Foarte mulÈ›i posesori de smartphone căutau huse de calitate premium la preÈ›uri accesibile, însă aceste două caracteristici erau foarte rar compatibile. Prin lansarea magazinului online Stifler.ro a fost îndeplinită astfel această nevoie a clienÈ›ilor: huse premium, care oferă atât protecÈ›ie cât È™i un design plăcut, disponibile la preÈ›uri avantajoase.
Cum a reuÈ™it să se impună Stifler pe piață, în condiÈ›iile în care există o concurență puternică pe niÈ™a huselor È™i accesoriilor pentru smartphone/tabletă? Andrei Amos ne mărturiseÈ™te că de la bun început accentul a fost pus pe client È™i pe nevoile sale. Orice husă sau accesoriu comercializat de stifler.ro are 3 caracteristici: nivel calitativ înalt, preÈ› avantajos È™i garanÈ›ie. InovaÈ›ia a venit în cazul celui din urmă aspect, cu ajutorul căruia acest magazin online a reuÈ™it să atragă tot mai mulÈ›i clienÈ›i, fidelizându-i în acelaÈ™i timp pe cei existenÈ›i. Este vorba despre garanÈ›ia oferită: indiferent de problema apărută – husa a fost deteriorată pe timpul transportului, prezintă un defect etc. – produsul este înlocuit fără a fi necesară returnarea celui defect. În plus, în asemenea situaÈ›ii clienÈ›ii Stifler primesc È™i mici cadouri, pentru a compensa disconfortul creat.
Care au fost cele mai mari piedici È™i provocări cu care s-a confruntat magazinul online de-a lungul timpului? „IniÈ›ial am avut piedici din toate categoriile, dar asta nu ne-a descurajat. Este vorba despre normele legislative potrivnice, despre lipsa de seriozitate a unor clienti sau furnizori, despre inexistenÈ›a unor platforme online 100% potrivite pentru acest tip de business È™i multe altele. Domeniul era relativ nou, experienÈ›a nu se ridica la cele mai înalte cote, însă avem deja 3 ani de activitate È™i o fundaÈ›ie solidă construită tocmai pentru a nu mai întâmpina asemenea probleme” mărturiseÈ™te Andrei Amos.
Cum a evoluat stifler.ro de-a lungul celor 3 ani de activitate? „La început am întâmpinat dificultăți legate de optimizarea stocurilor. Am apelat însă la furnizori din afara țării È™i am pus la punct partea de stoc management – cel mai important lucru după promovare în cazul unui magazin online. Am început cu vânzări lunare peste aÈ™teptări, însă destul de reduse, comparativ cu cele de acum. Față de prima lună de activitate, acum cifra vânzărilor lunare este de peste 20 de ori mai mare.” – adaugă tânărul antreprenor.
Care sunt planurile de viitor pentru www.stifler.ro? „Încă de la lansarea magazinului online am avut ca obiectiv nu doar targetarea pieÈ›ei interne, ci È™i a celei internaÈ›ionale. Este într-adevăr o provocare, însă în momentul de față ne-am extins pe piaÈ›a din Ungaria, iar în perioada următoare vom intra pe alte 5 pieÈ›e din afara țării. Avem o echipă de oameni motivaÈ›i, clienÈ›ii noÈ™tri au o părere bună despre noi – nu văd de ce nu am reuÈ™i.”, încheie fondatorul www.stifler.ro.
Chiar dacă pentru unii pare imposibil sau foarte greu de obÈ›inut, succesul unui business online nu este, se pare, un obiectiv atât de irealizabil. De peste 20 de ori mai multe vânzări, clienÈ›i mulÈ›umiÈ›i, extindere în afara țării – toate acestea sunt doar câteva dintre dovezile ce arată că www.stifler.ro este unul dintre cele mai căutate magazine online de pe niÈ™a huselor È™i accesoriilor pentru smartphone-uri È™i tablete.
(P).
