În cadrul acestui proiect, 16 unităţi de învăţământ botoşănene din mediul rural au fost evaluate extern de către ARACIP şi niciuna nu a fost apreciată cu calificativul “nesatisfăcător".
Au fost considerţi îndepliniţi toţi cei 43 de indicatori de performanţă. Există şi unităţi de învăţământ care la toţi indicatorii au obţinut calificativul, a precizat Mihaela Huncă, inspector general al ISJ Botoşani.Foarte bineşiBine. E vorba de Liceul Tehnologic Al. Vlahuţă Şendriceni, Şcoala gimnazială Corni, Şcoala gimnazială Dumbrăviţa-Ibăneşti şi Şcoala gimnazială Răuseni
Şefa ISJ a menţionat că au fost însă şi unităţi care au obţinut la unii indicatori calificativul “satisfăcător".
“Aceşti indicatori s-au referit la existenţa cabinetelor medicale, existenţa cabinetelor psihopedagogice şi de consiliere şi orientare şi acele autorizaţii sanitare de funcţionare", a mai spus Huncă.
Până pe 5 iunie vor fi evaluate alte 12 unităţi de învăţământ de la nivelul judeţului Botoşani, de această dată atât din mediul rural, cât şi urban, în cadrul unui alt proiect denumit “Sprijinirea şcolilor pentru creşterea calităţii serviciilor educaţionale".
Aceste unităţi vor fi suspuse unei evaluări externe de către experţi ARACIP.