Căutăm o persoană motivată, cu bune abilități de comunicare, negociere și persuasiune, orientare către client și atitudine pro-activă.
Descrierea jobului:
-consolidează și menține relațiile cu clienții existenți;
-dezvoltă portofoliul de clienți;
-gestionează ofertele de preț;
-întocmește documentația necesară ofertării;
-asigură asistență comercială clienților din portofoliu și noilor clienți prin consilierea acestora;
-negociază, încheie și asigură executarea contractelor și acordurilor comerciale;
-întocmește rapoarte de activitate la cererea conducerii companiei.
Beneficii:
-loc de muncă intr-o organizație stabilă, în plină creștere
-pachet salarial competitiv
-mediu de lucru modern și profesional
-colectiv tânăr
-flexibilitate / adaptabilitate organizațională
-training-uri și formări de specialitate în scop de dezvoltare
-posibilitate de promovare în funcție de performanță
Candidatul ideal:
-capacitatea de a lucra atât independent cât și ca parte a unei echipe;
-cunoștințe bune de operare PC (pachetul MS Office)
-studii medii (constituie avantaj studii superioare)
-limbi străine (minim nivel mediu: engleză)
-seriozitate și profesionalism
-dinamism și perseverență în atingerea obiectivelor;
-abilități excelente de comunicare și interrelaționare, organizare și planificare;
-permis de conducere categoria B
Pentru desfășurarea activității compania asigură laptop, telefon, mașină de serviciu și card de combustibil.
Dacă ești interesat/ă, așteptăm CV-ul tău la adresa de email: jobs@icenet.ro