Nu ştiţi cât aveţi de plată pentru serviciile de apă? Trimiteţi un email!

Pentru a nu ajunge în situaţia de a afla de la agentul judiciar sau de pe portalul instanţelor de judecată că au fost daţi în judecată de Nova Apaserv, pentru recuperarea de debite, botoşănenii vor putea folosi în curând serviciul InfoSold.

Astfel, orice client va putea transmite un email la adresa info@apabotosani.ro cu subiectul sold#cod abonat şi va primi pe mail o informare cu privire la toate facturile restante, chiar dacă nu are cont pe site-ul operatorului de apă.

Reprezentanţii Nova Apaserv spun că în prezent noul program este la faza de testare.

"Implementăm acest nou program în urma mai multor sesizări ale clienţilor care spuneau ori că şi-au pierdut factura, ori că nu ştiu cât au de plată. Serviciul poate fi folosit de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet, fie că e computer, fie că e smartphone. Clientul scrie un mail la adresa info@apabotosani.ro, iar la subiect trece sold# urmat imediat de codul de abonat şi va primi, pe aceeaşi adresă de mail, valoarea facturilor pe care le are de achitat", explică directorul comercial al Nova Apaserv, Cristian Romanovschi.

Clientul care accesează această modalitate nu trebuie să aibă cont pe site-ul operatorului de apă. Până acum, Nova Apaserv a implementat mai multe servicii destinare clienţilor, de la conturile iniţializate pe site-ul operatorului, prin care consumatorii pot raporta indexurile contorilor şi pot achita facturile online, până la raportarea indexurilor prin mesaje telefonice sau prin apeluri la robot.

Despre aceste modalităţi, Ştiri.Botoşani.Ro a scris aici:

Raportarea indexului Nova Apaserv, criticată de unii clienţi. Răspunsul oficialilor operatorului de apă! VIDEO

Indexurile la apă vor putea fi transmise şi prin SMS! 

 

Spune-ne opinia ta