Potrivit acestuia, toate discuţiile purtate până acum cu preşedinţii de asociaţii au fost sortite eşecului, numai în judeţul Botoşani fiind o astfel de situaţie, în restul ţării fiind încheiate astfel de contracte cu asociaţiile de proprietari.
Până când acest lucru nu se va întâmpla şi la noi, botoşănenii de bună credinţă vor plăti şi pierderile de pe scară.
Este vorba de diferenţa dintre contorul din casă şi suma contoarelor de pe scară. Este regulamentul ANRSC, iar domeniul public se termină după contorul de scară. Ar trebui ca împreună cu asociaţiile să facem o verificare în toate apartamentele şi să se citească toate contoarele. Sau să facem contracte cu asociaţiile iar aceastea să rezolve problemele, dar nu vor. Le-am dat şi un model de contract, dar nu am ajuns la o înţelegere, a spus Gabriel Cârlan.
Săptămânal, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului sunt depuse reclamaţii privind facturile pentru serviciile de apă şi canal.
În prezent, Nova Apaserv are încheiate contracte individuale, cu fiecare consumator, dorindu-se a se încheia contracte între operator şi asociaţii.