Comunicat de presa: Eveniment de diseminare in cadrul proiectului REDISCOVER OUR CULTURAL HERITAGE THROUGH JOINT LOCAL BRANDING


Asociația Grupul de Acțiune Locală “Valea Bașeului de Sus”, Săveni, jud.Botosani, in cadrul  contractului “Rediscover our cultural heritage through joint local branding”, în parteneriat cu Asociația Obștească “Societatea Modernizată prin Aspectele Reformelor Teritoriale (SMART)”, Mileștii Mici, raionul Ialoveni, a organizat în data de 10.06.2021 un eveniment de diseminare din cadrul planului de comunicare al proiectului.

Astfel, la Conac Polizu din comuna Deleni, județul Iași, a avut loc o întâlnire în cadrul proiectului transfrontalier, sub coordonarea domnului Primar Relu Tîrzioru - în calitate de Președinte al GAL-ului, în parteneriat cu Asociația Obștească “Societatea Modernizată prin Aspectele Reformelor Teritoriale (SMART)” și Crama Mileștii Mici din Raionul Ialoveni, Republica Moldova (recunoscută în 2005 de Guinness World Records ca deținând cea mai mare colecţie de vinuri din lume, cu cca 1,5 mln. de butelii și declarată în același an de Parlamentul RM ca „Patrimoniul Cultural-Naţional al Republicii Moldova”).

Proiectul prezentat de managerul GAL Valea Baseului de Sus, colegul nostru - Cristian Nistor, “REDISCOVER OUR CULTURAL HERITAGE THROUGH JOINT LOCAL BRANDING” 2SOFT/2.1/67 este implementat în cadrul Programul Operaţional Comun România - Republica Moldova 2014-2020/Joint Operational Programme Romania-Republic of Moldova 2014-2020 și presupune redescoperirea moștenirii culturale de pe cele două maluri ale Prutului și stabilirea bazelor privind cooperarea producătorilor locali, combinând magistral brânzeturile și vinurile din toată regiunea istorică a Moldovei, sub umbrela brandului "Moldavian Cheese&Wine.

Valoarea totala a proiectului este de 110.552 Euro, din care 10% este contribuția partenerilor.

Durata proiectului este de 12 luni de la semnarea contractului.

Obiectivul principal al proiectului este promovarea culturii și patrimoniului local pentru teritoriile acoperite de Grupul de Acțiune Locale „Valea Bașeului de Sus” și arealul Milestii Mici printr-un proces integrat de alăturare de branduri locale. Acțiunea proiectului este axată pe identificarea, selectarea și clasificarea principalului patrimoniu local pentru introducerea lor într-un proces de branding pentru crearea de mărci comerciale locale care pot îmbunătăți vizibilitatea teritoriilor proiectului, favorizează valorificarea tradițiilor, meșteșugurilor și culturii locale, contribuind la îmbunătățirea potențialului turistic transfrontalier.

 

 



 

 




 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Botoșănencele pregătesc la București o alivancă de 20 de metri!

astăzi, 18:36

Gospodinele de la Cozonac Domnesc din Botoșani vor realiza o alivancă uriașă de 20 de metri, un adevărat record culinar. Din brânză, urdă, ouă și mărar, gospodinele din Tocileni vor...

George Enescu, un reper cultural recunoscut

astăzi, 18:00

Marea majoritate a românilor, 85%, declară că au auzit de marele compozitor George Enescu, potrivit Barometrului Informat.ro – INSCOP Research, ediția a III-a, realizat în perioad...

Marius Croitoru s-a pronunțat înainte de FC Botoșani - FCSB: ”E o diferență și de joc și de rezultate!”

astăzi, 17:10

Fost antrenor al botoșănenielor, Marius Croitoru (44 de ani) a avut o intervenție telefonică la Digi Sport, înaintea partidei FC Botoșani - FCSB, din etapa a 10-a s SuperLigii. Diferenț...