Ce mărci autohtone au rezistat 100 de ani?

Ce mărci autohtone preferau românii, acum 100 de ani? Cum se făcea publicitatea, la începutul secolului XX? În ce mod s-au schimbat abordarea și percepția asupra reclamei, de la antebelic la comunism și epoca postdecembristă? Guban, de pildă, a recurs la o „șmecherie” pentru a-și putea păstra fabrica în comunism.

La început de secol XX, politețe și eleganță peste tot. În interbelic, afișe stilate care fac carieră internațională. În comunismul timpuriu, propagandă și lozinci. După anii 60, reclame la tractoare și informație seacă. Ce-a urmat? Haosul democrației. O retrospectivă inedită ne familiarizează cu modul în care a evoluat - sau a involuat - publicitatea românească a ultimilor 100 de ani.

Articolul integral, pe Digi24.ro.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri

Restricții de apă în sute de localități din țară, printre care șapte orașe, inclusv Dorohoi. Oficialii Apelor Române fac apel la populaţie

Monday, 5 August 2024

„În prezent, coeficientul de umplere în cele 40 de lacuri de acumulare este de 78,59% (în scădere faţă de săptămâna trecută când era de 79,77%). Menţinem &ic...

Cerbul de Aur: 71 de artişti din 21 de ţări s-au înscris în concursul de interpretare

Sunday, 7 July 2019

Organizatorii, televiziunea publică, au închis sâmbătă sesiunea de înscrieri pentru Concursul internaţional de interpretare al Festivalului Cerbul de Aur – ediţia 2019. ...

„Spider-Man: Far From Home”, al doilea film cu cele mai mari încasări de Ziua Independenţei

Sunday, 7 July 2019

Pe 4 iulie, filmul regizat de Jon Watts, al şaptelea al francizei, a generat încasări de 25,2 milioane de dolari, potrivit Variety.   Sursa: News.ro Citeste mai mult AICI