Carrefour extinde serviciul „Casa ta – Self Service” în hypermarketul din Botoșani

Începând de săptămâna trecută, botoșănenii au posibilitatea de a-și scana și plăti singuri produsele cumpărate din hypermarketul Carrefour. Această facilitate le permite clienților conectați la noile tehnologii să-și achite cumpărăturile extrem de rapid și sigur, bucurându-se de o experiență de shopping modernă și plăcută.

 

 

La casele Self Service, plata se poate realiza atât cu cardul, cât și prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore şi Google Play. Astfel, Carrefour îi ajută pe clienți să economisească timp, simplificând întregul proces de cumpărare.

 

Zona special amenajată pentru noul serviciu „Casa ta – Self Service” din Carrefour Botoșani este formată din 4 case de marcat tip self check-out şi îi este alocat un supervizor permanent, gata să ofere clienţilor informații și suport.



 

Noul serviciu „Casa ta – Self Service” este disponibil în prezent în alte 24 de magazine Carrefour, dintre care 4 supermarketuri si 20 de hipermarketuri.

Într-un context în care comerțul este din ce în ce mai mult o ecuație bazată pe tehnologie, Carrefour România își concentrează atenția pe transformarea digitală. Obiectivul este de a pune la dispoziția consumatorilor un întreg ecosistem digital de shopping modern care să integreze diferite formate online și offline, precum și servicii bazate pe aplicații digitale.

 

Carrefour România a ajuns în 2018 la peste 18.300 de angajați, 358 de magazine, încheind anul 2017 cu o cifră de afaceri de 2,01 miliarde de euro.

 

***

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 18 orașe: București, Cluj, Constanța, Pitești, Buzău, Brăila, Galați, Focșani, Brașov, Piatra Neamț, Iași, Botoșani, Suceava, Timișoara, Ploiești, Târgu Jiu, Drobeta și Sibiu posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Baia Mare, Botoşani, Brăila, Buzău, Drobeta-Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iași, Oradea, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman și Ștefăneștii de Jos pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masa si plata online).

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

(P).