In urma verificarilor efectuate in zona, acestia au descoperit o defectiune la o imbinare si, intrucat exista riscul unor scurgeri de gaz, au intervenit de urgenta pentru remedierea problemei.
Pe fondul evenimentelor petrecute in tara, locatarii din zona au intrat in panica, insa angajatii E.ON Gaz dau asigurari ca problema a fost rezolvata si ca nu exista motive de ingrijorare.
"E.ON Gaz Distribuţie monitorizează în permanenţă funcţionarea reţelei de distribuţie a gazelor naturale şi, în conformitate cu normele din domeniu, intervine şi efectuează lucrări ori de câte ori este necesar pentru a asigura alimentarea în condiţii de siguranţă şi la parametri optimi a consumatorilor. În urma verificărilor efectuate de echipele companiei noastre în municipiul Botoşani, a fost identificat un defect la reţeaua de distribuţie a gazelor naturale din strada Ştefan cel Mare. Lucrările de remediere au fost demarate imediat după identificarea şi localizarea acestuia. Precizăm că aceste lucrări nu necesită întreruperea alimentării cu gaze naturale pentru consumatori. Compania E.ON Gaz Distribuţie regretă disconfortul creat şi îşi asigură consumatorii că depune toate eforturile pentru ca aceste lucrări să fie finalizate cât mai repede posibil", a declarat Corneliu Zait, purtatorul de cuvant al E.ON Gaz.
Reprezentantii companiei sfatuiesc consumatorii ca in cazul în care simt miros de gaz în interiorul imobilelor să stingă toate focurile; să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele; să nu manevreze aparate electronice; să nu aprindă lumina; să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale; să sune imediat la dispeceratul de urgenţă al E.ON Gaz
Distribuţie la unul dintre numerele de telefon: 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie) sau 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă).