Accident grav pe un drum din Botoșani: O persoană a murit, șoferul transportat la spital - Foto

O persoană a murit, iar conducătorul auto a avut nevoie de îngrijiri medicale, după ce mașina a ajuns în afara părții carosabile.

Evenimentul rutier s-a produs în noaptea de duminică spre luni, în jurul orei 02:00, pe raza localității Podriga, comuna Drăgușeni.

La fața locului s-au deplasat un echipaj din cadrul Stației Săveni cu o autospecială de stingere cu apă și spumă, dar si o ambulanță din cadrul Serviciului Județean de Ambulanță Botoșani.

Ajunse la locul intervenției, echipajele de intervenție au identificat o persoană aflată în stop cardio-respirator care nu a răspuns manevrelor de resuscitare.

De asemenea, șoferul autoturismului, un bărbat în vârstă de 55 de ani, a fost preluat pentru a fi transporat la spital, fiind solicitată în întâmpinare și ambulanța de terapie intensivă mobilă SMURD.

Totodată, pompierii au acționat și pentru înlăturarea pericolului de izbucnire a unui incendiu, fiind deconectate bornele bateriei. Cercetările au fost preluate de polițiști.





 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Botoșani: Doi tineri prinși de polițiști imediat după ce au spart un magazin! (Video)

Friday, 25 July 2025

La data de 25 iulie 2025, polițiștii din cadrul Poliției Orașului Dorohoi au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele a doi tineri, din municipiul Dorohoi, cercetați sub aspectul...

Risc de viituri rapide până la miezul nopții: S-a emis Cod Galben de inundații pe râul Prut!

Friday, 25 July 2025

Hidrologii au actualizat prognoza și au anunțat că există risc de inundații pe râul Prut și afluenții acestuia și au instruit Cod galben, valabil astăzi, între orele 20:45 - 24:00...

Sesiune de examene Cambridge English, susținută astăzi la Cambridge Star Botoșani! (Foto)

Friday, 25 July 2025

Vineri, 25 iulie 2025, Botoșani – 73 de copii cu vârste între 7 și 12 ani au susținut astăzi, la Cambridge Star Botoșani, examenele Cambridge English din seria Young Learners En...