Cum te ajută cafeaua să slăbești? Cafeaua scade grăsimea corporală la femei

Cafeaua scade grăsimea corporală la femei. S-a constatat că femeile care beau două sau trei căni de cafea pe zi au o cantitate mai mică de grăsime corporală și abdominală decât cele care beau mai puțina, potrivit unui nou studiu publicat în The Journal of Nutrition.

Cercetătorii au examinat datele din Sondajul Național de Sănătate și Nutriție, organizat de Centrul pentru Controlul Bolilor (CDC) din Statele Unite și au analizat relația dintre cantitatea de cafea consumata pe zi și procentul total de grăsime corporală.

 

Ei au descoperit că femeile cu vârste între 20 și 44 de ani care beau două sau trei căni de cafea pe zi aveau cele mai mici niveluri de adipozitate, cu 3,4% mai mici decât persoanele care nu consumau cafea. În rândul femeilor cu vârste cuprinse între 45 și 69 de ani, cele care au băut patru sau mai multe căni au avut un procent de adipozitate cu 4,1% mai mic.

Cafeaua scade grăsimea corporală la femei

În general, procentul mediu total de grăsime corporală a fost cu 2,8% mai mic în rândul femeilor de toate vârstele care beau două sau trei căni de cafea pe zi.

Rezultatele au fost consistente dacă cafeaua consumată a fost cafeinizată sau decafeinizată, în rândul fumătorilor / nefumătorilor și al celor care suferă de boli cronice în comparație cu cei cu o stare de sănătate bună.

La bărbați, relația a fost mai puțin semnificativă, deși bărbații cu vârste între 20 și 44 de ani care au băut două sau trei căni pe zi au avut 1,3% mai puțină grăsime totală și 1,8% mai puțină grăsime abdominala decât cei care nu au consumat cafea.

În fiecare an se consumă aproximativ 7 milioane de tone de cafea la nivel global.

„Cercetările noastre sugerează că pot exista compuși bioactivi în cafea, în afară de cofeină, care reglează greutatea și care ar putea fi folosiți ca si compuși anti-obezitate”, a declarat dr. Lee Smith, de la Universitatea Anglia Ruskin, autor principal al studiului.

„S-ar putea ca cafeaua sau ingredientele sale eficiente să poată fi integrate într-o strategie dietetică sănătoasă pentru a reduce povara condițiilor cronice legate de epidemia de obezitate.

Sursa: BZI.ro

 

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Percheziții la Botoșani și Suceava: Sunt vizate vânzările ilegale de mașini, cu păgubirea proprietarilor reali!

astăzi, 15:00

Procurorii din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Suceava și ofițerii de poliție judiciară de la Poliția Economică Suceava au pus în executare 6 mandate de percheziție domic...

Anchetă la Corni, după ce o femeie și-ar fi îngropat mai mulți copii nou-născuți în curtea casei! Prim-procuror: "A fost nevoie de un scanner special!”

astăzi, 14:41

Procurorii Pachetului de pe lângă Tribunalul Botoşani fac, joi, percheziţii la locuinţa unei femei din comuna Corni, care, în luna mai a acestui an, şi-a îngropat copilul nou-n...

5 iulie 1991: Povestea unei fotografii și o istorie care (ne) doare!

astăzi, 14:08

În ziua de 5 iulie 1991 aveau loc festivitățile de inaugurare a tronsonului de linie ferată Dângeni-Săveni. Trenul inaugural, adică trenul cu numărul C 6487, ornat cu ramuri de ce...

-->