Nici să-ți plătești taxele nu mai poți fără vaccin. La ANAF mai pot intra doar cei cu schema de vaccinare completă

Administraţia Judeţeana a Finanţelor Publice Botoşani a anunțat că începând de astăzi, luni, 25 octombrie, accesul în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscală, precum și însediile structurilor subordonate, se va efectua în condițiile prevăzute de dispozițiile art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021.

Acesta se refer la prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare.

Sursa citată a precizat că în toate instituțiile vor avea acces:

- persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARSCoV- 2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,

- persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,

- persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

“Totodată, ANAF va lua masuri în vederea implementării excepțiilor prevăzute de art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SAR - COV 2, trecerii prin boală sau testării, poate fi descărcat accesând acest link https://certificatcovid.gov.ro/login. Reamintim contribuabililor că obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spaţiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro. Pentru efectuarea plăţilor pot fi folosite servicii oferite de terţi: Internet banking sau www.ghiseul.ro. Informaţii generale în domeniul fiscal se pot obţine la Callcenter ANAF, la numãrul de telefon 031.403.91.60”, a mai adăugat instituția într-un comunicat.

 

Spune-ne opinia ta