Posturi de şefi desfiinţate la Urban Serv!

Reorganizarea făcută în cadrul societăţii Urban Serv, începând cu data de 1 ianuarie, a presupus şi desfiinţarea unor compartimente ceea ce a dus, implicit, şi la desfiinţarea posturilor de şefi aflaţi la conducerea acestora.

Posturi de şefi desfiinţate la Urban Serv!

Potrivit directorului Urban Serv, Simion Drelciuc, în noua organigramă nu se mai regăsesc 25 de posturi, dintre care şase sunt de conducere. Majoritatea persoanelor care ocupau aceste posturi de şefi se vor pensiona, întrucât îndeplinesc condiţiile legale.

Au fost create noi compartimente, dar salarizarea este la un nivel inferior, iar atribuţiile celor care vor pleca din unitate vor fi preluate de personalul care va rămâne.

“Reorganizarea a presupus desfiinţarea unor compartimente şi preluarea atribuţiunilor de alte compartimente, astfel că şase posturi de şefi existente înainte de 1 ianuarie au dispărut din organigramă. Au fost înfiinţate noi posturi în noua structură care au suferit modificări atât din punct de vedere al atribuţiilor, cât şi al condiţiilor de ocupare, mă refer la studii, ceea ce a dus automat şi la o diminuare a veniturile pentru posturile desfiinţate anterior. În general o parte din cei ale căror posturi s-au desfiinţat se pensionează, Viorel Negru, şef departamente pieţe şi cimitire, Angelica Dieaciuc, şef serviciu birou tehnic, şeful compartimentului analize economice preţuri, Liliana Miriţă, până la jumătatea anului îndeplineşte condiţiile de pensionare una dintre cele două contabile din societate, din cadrul biroului contracte, un specialist din cadrul biroului producţie, ei deja au depus documentele de pensionare”, a precizat directorul Urban Serv.

Această restructurare făcută la nivelul societăţii de salubritate, din cauza situaţiei financiare grele în care se află, va aduce economii la partea de cheltuieli de personal, dar va îngreuna activitatea celor rămaşi. O parte dintre cele ale căror posturi s-au restructurat au posibilitatea de a rămâne în unitate pe alte funcţii, dar pentru asta se organizează concursuri, iar după finalizarea acestora se va şti exact câţi pleacă. 

“Este extraordinar de greu pentru societate pentru că persoanele respective, care vor pleca, dincolo de fişa postului, au experienţă profesionaşă. Atribuţiunile vor fi repartizate, pe cât posibil celor rămaşi. Rezultă economie la salarii, odată prin reducerea posturilor şi prin reducerea cuantumului salariilor. Sunt anumite posturi care vor fi foarte greu de suplinit”, a mai spus Drelciuc.

Urban Serv are la această dată 320 de salariaţi, dintre care 160 au salariul minim pe economie. 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Claudia Luca

Covoare asfaltice pe mai multe drumuri judeţene. Unde se va interveni!

Luni, 5 Februarie 2018
1445

Direcţia Judeţeană de Drumuri şi Poduri a transmis către Consiliul Judeţean o situaţie cu lucrările de întreţinere şi reparaţii ce vor fi făcute anul acesta pe tronsoanele de dr...

Modificări în grupul PNL din Consiliul Judeţean

Luni, 5 Februarie 2018
732

Doi consilieri judeţeni aleşi pe listele PNL, în urma scrutinului din 2016, renunţă la mandatele din Consiliului Judeţean, locul acestora urmând a fi luat de supleanţi.Unul dintr...

Consilier local, nemulţumit de funcţionarea iluminatului public din Botoşani: "Suntem defazaţi"

Duminică, 4 Februarie 2018
498

Iluminatul public în municipiul Botoşani este o problemă readusă frecvent în discuţie în cadrul sedinţelor de Consiliu Local.  Aşa s-a întâmplat şi la ultima ...