Oamenii au sesizat situaţia pe adresa redacţiei Stiri.Botosani.ro şi spun că mai multe persoane au căzut după ce au alunecat pe gheaţa de pe trotuare şi susţin că nu este normal să fie o astfel de situaţie mai ales că în zonă sunt şi unităţi de învăţământ şi este un flux mare de pietoni. Ba mai mult, cetăţenii spun că au încercat să sesizeze şi la Urban Serv, dar când sună intră robotul.
Directorul societăţii Urban Serv, Simion Drelciuc, a menţionat că nu a primit nicio sesizare referitoare la situaţia de pe strada Prieteniei, dar a dispus o cercetare pentru a vedea dacă s-a intervenit sau nu cu material antiderapant pe trotuare, iar dacă se va constata că cele reclamate de cetăţeni se confirmă muncitorii care nu şi-au făcut treaba vor trebui să dea explicaţii.
“La nivelul societăţii Urban Serv nu am primit nicio reclamație referitor la strada Prieteniei. Noi avem dispecerat la unitate, dar nu am primit prin intermediul dispeceratului sau al secretariatului o reclamaţie privitor la modalitatea de deszăpezire. Sunt şefii ierarhici care răspund de fiecare zonă, inclusiv cu directorul adjunct care are în atribuţiuni operaţiunile respective. Voi face o cercetare privitor la aspectele sesizate. Voi dispune măsurile necesare în situaţia în care nu s-au lămurit lucrurile în sectorul respectiv, şi dacă se va constata că cineva se face vinovat va da explicaţii de ce nu s-a intervenit. Trebuia să se împrăştie material antiderapant, pentru că este în preajma unor unităţi de învăţământ. Voi verifica situaţia şi voi cere explicaţii celor care răspund de operaţiunile de deszăpezire”, a declarat Simion Drelciuc.
Acesta a ţinut să precizeze că se dă curs tuturor sesizărilor care vin pe adresa societăţii, chiar dacă uneori se întârzie, dar acest lucru se datorează faptului că sunt mai multe zone de intervenţie.
Numerele de telefon la care pot fi făcute sesizări la Urban Serv sunt: 0747.081.027 sau 0231.517.007.