Ioana, ce mai cunoscută voce din România, are de astăzi o soră geamănă în zona on-line

Ioana, ce mai cunoscută voce din România, are de astăzi o soră geamănă în zona on-line

Dama care le-a adus cele mai mari probleme celor peste un milion de șoferi de camioane dar și celor câteva milioane de șoferi de autoturisme din România, dar care i-a și scos din situații imposibile din trafic, practic cea mai cunoscută voce din țară, IOANA, vocea GPS, are începând de astăzi un corespondent în zona on-line.

E.ON România împreună cu DRUID, companie specializată în tehnologie conversaţională, a lansat astăzi chatbotul IOANA – o soluţie care să ofere mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea online a diferitelor tipuri de servicii oferite de E.ON, comunicarea și preluarea informațiilor pentru a obține rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile companiei.

IOANA este găzduită în portalul E.ON, la adresa https://www.eon.ro/myline/login, comunicând permanent cu platformele interne – aplicația E.ON Myline, aplicația de relații cu clienții MS Dynamics 365 și cu aplicația internă de document management.

Astfel, IOANA poate accesa toate informațiile și istoricul clienților și completează direct în sistemele interne datele despre clienţii nou contractaţi.

Pentru clienții existenți, IOANA oferă multiple opțiuni: contractare de servicii și produse noi, administrare de cont. Pentru contractarea unui serviciu nou, cum ar fi un contract nou de gaze și/sau electricitate într-o locație nouă față de cea existentă, IOANA cere doar confirmarea că datele de identificare pe care le știe sunt cele reale, apoi oferă variantele de servicii.

Pentru clienții noi, IOANA oferă informații despre serviciile E.ON.

După alegerea serviciului dorit, IOANA ghidează utilizatorul prin toti pașii necesari unei înrolări complet digitalizate:

- solicită o poză cu buletinul

- ultima factură de utilități și contractul de proprietate

- completează automat informațiile de pe buletin și factura de utilități și cere confirmarea utilizatorului că informațiile preluate sunt corecte.

Integrarea între IOANA și aplicația de document management permite salvarea tuturor informațiilor despre client într-un dosar virtual al clientului, unul dintre beneficiile majore ale soluției.

“E.ON oferă o experiență complet digitală, modernă, atât în relația cu clienții existenți, cât și cu cei noi. Contractarea serviciilor se va face mult mai simplu și rapid, în câteva minute, fără a mai fi necesară deplasarea fizică la un Centru de Relații cu Clienții pentru activarea contractelor. IOANA va fi din ce în ce mai pregătită să răspundă și altor tipuri de solicitări, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână”, declară Ioan Șandru, Digital & IT Director for Customer Solutions, E.ON.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Tudor Carare

Consiliului Județean Botoșani speră ca săptămâna viitoare să deblocheze conturile la Nova Apaserv SA. Altfel, avem toate șansele să învățăm să ne spălăm la lighean, cu apă de la fântână

Vineri, 15 Ianuarie 2021
663

Consiliului Județean Botoșani a anunțat astăzi că a avut în ultimele săptămâni mai multe runde de discuții pentru a debloca situația de la operatorul județean de apă. Dacă lide...

Pompierii ISU de la Botoșani, sfat pentru următoarele zile: Evitați, pe cât posibil, expunerile la frig

Vineri, 15 Ianuarie 2021
456

Pompierii ISU de la Botoșani au făcut astăzi un apel la populație pentru respectarea regulilor pe perioada în care se vor înregistra temperaturi scăzute în județul Botoșani....

Liberalii de la Botoșani au depus o coroană de flori la statuia marelui poet Mihai Eminescu

Vineri, 15 Ianuarie 2021
1286

Liberalii de la Botoșani au depus astăzi o coroană de flori la statuia marelui poet Mihai Eminescu, statuie amplasată în parcul central al municipiului, și care poartă de zeci de ani numel...